سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۳

اخبار

برگزاری مراسم شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بیمارستان توحید جم

مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری روابط عمومی و بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در سالن کنفرانس بیمارستان توحید جم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، این مراسم که با حضور دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،دکتر نصرآبادی رئیس درمان و دارو ،حجت السلام و المسلمین یوسف مدیری امام جماعت بیمارستان ،مسئولین ستادی و درمانی و کارکنان برگزار شد، از مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش تجلیل بعمل آمد.

 

 

مراسم سردار سلیمانی 4

 

در ادامه سرهنگ اسدی فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد سلیمانی گفت: شهادت بالاترین درجه‌ی انسانیت است و نائل شدن به چنین درجه‌ای مایه ی افتخار است.

وی افزود: شخصیت برجسته سردار حاج قاسم سلیمانی برای همه یک الگوی ایثار و شجاعت است . ایشان عاشق وطن ، آرمانهای امام و انقلاب و از خودگذشته بود.سالها جهاد وی برای دفاع از اسلام ،ماندگاری نام و یاد این سردار بزرگ سپاه اسلام در تاریخ را سبب خواهد شد.

ایشان بیان داشت: امریکا خیال می کند با این اقدام تروریستی و شهادت سردار سلیمانی به اهداف خود می رسد اما ما سردار سلیمانی های زیادی داریم که انتقام خون پاک این دلاور اسلام را می گیرند.

وی در ادامه گفت : طبق گفته های امام (ره) باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا در تمامی عرصه های اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی و ... آسیبی به مملکت نرسد.

از دیگر برنامه های این مراسم قرائت قرآن، زیارت عاشورا و مداحی توسط آقای اغنیا بود.

 

مراسم سردار سلیمانی 14

مراسم سردار سلیمانی 13
مراسم سردار سلیمانی 10
مراسم سردار سلیمانی 8
مراسم سردار سلیمانی 7
مراسم سردار سلیمانی 5

مراسم سردار سلیمانی 11

مراسم سردار سلیمانی 2
مراسم سردار سلیمانی 1

مراسم سردار سلیمانی 9

۱۶ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۲۶
تعداد بازدید : ۸۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید