سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۶

اخبار

نشست هیات مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران با مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارک

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و رئیس هیات مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران با مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارک دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان صنعت نفت خارگ، در این نشست سلطان کمالی رییس هیات مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران و عباس اسد روز مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور در دفتر رییس بیمارستان صنعت نفت خارک از نزدیک دیدگاه های مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ را شنیدند و به برخی درخواست ها واکنش نشان دادند .

در ابتدای این نشست دکتر مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ ضمن ابراز خرسندی از حضور رییس هیات مدیره آن شرکت و دیدار با آنان به سیاست های کلان سازمان با رویکرد پیشگیرانه و سلامت محور اشاره کرد و یکی از طرح های اصلی سازمان و نقشه های آینده را ،طرح پیشگیری دهان و دندان عنوان کرد .

وی گفت:مسئولین مرکز سلامت کار با پایش وضعیت کارکنان معاینات آنان را تا حصول نتیجه پیگیری و دنبال کنند.

ایشان در این باره همکاری همه جانبه مرکز سلامت کار ، روسای اداری شرکت ها و HSE  را خواستار و حضور نمایندگان سازمان در کمیته های سلامت شرکت ها را بطور جدی ،با اهمیت خواندند.

دکتر مالکی در ادامه ضمن بر شمردن منطقه مهم و استراتژیک خارک بر حفظ تاسیسات و نگهداشت بیمارستان خلیج فارس  بصورت مستمر توسط شرکت اصلی در سطح منطقه تاکید نمودند. با توجه به اینکه این تأسیسات همگی جزء اموال شرکت ملی نفت ایران محسوب می شوند و اینکه بهداشت و درمان در فنس شرکت قرار گرفته است خوب است که د رمورد تقبل هزینه های تعمیرات و نگهداشت بیمارستان ،تصمیم گیری شود.

سلطان کمالی ضمن ابراز خرسندی از این نشست، سیاست های کلان سازمانی را عامل تفکیک سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به عنوان یک شرکت فرعی بلافصل عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری های آتی در بودجه چنانچه ردیف بودجه های  عمرانی به آن شرکت ابلاغ شود از عهده آن برآید.

یادآور میشود سلطان کمالی با حدود 10 سال حضور در منطقه خارک به عنوان رییس منطقه خارک اشراف اطلاعاتی از نحوه عملکرد ادارات و بودجه های تصویبی دارد.

در پایان دکتر فریدنیا رئیس امور سلامت کار و HSE سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن ضروری شمردن نشست های اینچنینی در سطح مدیران عالی شرکت ها بر شناسایی نقاط ریسک پذیر منطقه در حوزه پدافند غیر عامل تأکید کرد و اظهار داشت مانور هایی با همین موضوع در صورت موافقت بطور مشترک برگزار شود.

 

هیات مدیره پایانه های نفتی ایران 4

 

هیات مدیره پایانه های نفتی ایران 3

هیات مدیره پایانه های نفتی ایران 1

 

هیات مدیره پایانه های نفتی ایران 5
هیات مدیره پایانه های نفتی ایران 2

۱۱ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۴۶
تعداد بازدید : ۸۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید