سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۲

اخبار

بازدید رئیس بیمارستان توحید جم از بیمارستان نفت تهران

دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم به همراه مترون ، مدیر داخلی و مسئول امور مالی بیمارستان توحید جم از بیمارستان نفت تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر،در این بازدید از بخش های درمانی ،پشتیبانی و واحدهای نوبت دهی و پذیرش بیماران (1519 ) و کلینیک تخصصی بیمارستان نفت تهران بازدید کردند و ازنزدیک شاهد ارائه خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان به این بیمارستان شدند.

دکتر باقری گفت:در بازدیدی که از واحد پذیرش نوبت دهی 1519 داشتیم، نکته حایز اهمیت، عملکرد این واحد بود که در نوبت دهی و پذیرش بیماران سرپایی سبب افزایش خدمات دهی و رضایتمندی مراجعین شده بود. سرعت بالا در ثبت سیستمیک بیماران متقاضی از جمله نکات مثبت واحد 1519 بود.

وی افزود:در بازدید از اتاق عمل بیمارستان نفت تهران ،وجود واحدی فرعی از داروخانه با تجهیزات مصرفی و دارو در بخش اتاق عمل و حضور 2 نفر در هر شیفت در این داروخانه باعث نظم بیشتر در تحویل دارو و تجهیزات پزشکی در اتاق عمل را فراهم کرده بود.

دکتر باقری در ادامه گفت: جدا سازی واحد معاینات طرح سلامت دهان و دندان و در اختیاز قرار دادن نیروهای بهداشتکار دهان ودندان باعث پوشش بسیار بالای این طرح در گروه هدف بود.

در ادامه دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم به وضعیت خوب بخش اورژانس بیمارستان نفت تهران اشاره کرد و گفت: نظم موجود در بخش های درمانی از جمله بخش اورژانس در ارائه خدمات و پوشش ظاهری و نصب اتیکت و نیز جانمایی واحد تریاژ از جمله موارد خوب و اهمیت دار در بازدید از بخش های درمانی بیمارستان نفت تهران بود.

 

بازدید از بیمارستان نفت تهران 3

بازدید از بیمارستان نفت تهران 1

بازدید از بیمارستان نفت تهران 4

بازدید از بیمارستان نفت تهران 2

بازدید از بیمارستان نفت تهران 5

 

۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳
تعداد بازدید : ۸۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید