سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۵۲
 

اخبار

خدمات رسانی تیم امدادی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به سیل زدگان شهرستان پلدختر

تیم امدادی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر متشکل از مهدی کشاورزی مدیرداخلی بیمارستان توحید جم و حسین آزادی امدادگر اورژانس مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان به همراه 2 نفر از همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس در اقدام خداپسندانه و در راستای رفع مشکلات درمانی منطقه سیل زده پلدختر اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،مهدی کشاروزی مسئول تیم اعزام گفت :مرحله دوم کمکهای اعزام تیم امدادی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به منطقه پلدختر انجام شد که تیم اعزام شده به مدت 4 روز با همراه داشتن دارو و تجهیزات کامل، خدمات لازم بهداشتی و درمانی را به هموطنان شهرستان پلدختر ارایه نمودند.

وی افزود : این تیم به روستاههای چم مهر ،چم گز ، چم گرداب ، بابازید ، دم رود ، شهید چمران و روستاهای بخش معمولان عزیمت نموده و حدود 1000 ویزیت رایگان به همراه خدمات دارویی و درمانی را به هموطنان عزیز کشورمان ارائه دادند.

 آقای کشاورزی بیان کرد: در اعزام تیم پزشکی به منطقه پلدختر ،علاوه بر ارائه خدمات رایگان ویزیت و دارو ،خدمات مشاوره، آشنایی با بیماری های واگیردار و همچنین راههای پیشگیری از آن توسط کارشناسان این تیم انجام شد.

گفتنی است سایر کمک ها نیز در قالب کارت هدیه از طرف همکاران بیمارستان توحید جم به نیازمندان این شهرستان تحویل داده شد.

کمک های انسان دوستانه یکی از بارزترین صفات انسانی و برگرفته از فطرت پاکی است که خداوند در نهاد بشر آفریده. اجر این دوستان با خداوند....

 

پلدختر 2

 

پلدختر 3


پلدختر 4
پلدختر 1

۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹
تعداد بازدید : ۸۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید