سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۷

اخبار

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده های ساکن در مجتمع مسکونی پارس جم

اولین جلسه پرسش و پاسخ خانواده های ساکن در مجتمع مسکونی پارس جم با حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، رئیس بیمارستان توحید جم و رئیس پزشکی خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرا شهرک توحید جم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، دراین جلسه ابتدا دکتر سعید محمدی رئیس امور اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر,دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم ,دکتر نجفی رئیس پزشکی خانواده شهرکهای نفتی جم و قبول دعوت از سوی ایشان به بیان مسایل و مشکلات درمانی خانواده های ساکن در مجتمع مسکونی پارس جم پرداختند و خواستار برنامه ریزی مناسب و هدف گذاری دقیق برای مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی کارکنان وخانواده ها شدند.

دیدار دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده ها 2

سپس در ادامه دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت:برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را از شاخصه های مهم در زمینه تقویت تعاملات و بررسی مشکلات موجود ، پیگیری و  تلاش در جهت رفع مشکلات دانست و به بیان برنامه های کلان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر پرداخت.

 وی گفت : وظیفه ما تامین نعمت سلامت برای همه مردم است و در  این مورد درمان محوری پاسخگوی نیازها نیست و باید به سمت رویکرد سلامت محوری حرکت کنیم ما باید به مراحل قبل از درمان یعنی پیشگیری برسیم و سطوح سلامت را به ترتیب طی کنیم.

وی در ادامه به اخذ مجوز جذب یک متخصص پوست ،یک متخصص اندو (متخصص درمان ریشه دندان)، 2 مجوز جذب دندانپزشک عمومی و 2 نفر مجوز جذب فیزیوتراپ در بیمارستان توحید جم و تلاش برای اخذ مجوز متخصص دندانپزشکی اطفال اشاره کرد و گفت در آینده نزدیک پیگیر مجوز جذب پزشک فوق تخصص غدد نیز جهت ارتقاء خدمات درمانی به مراجعین می باشیم.

دیدار دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده ها 3

 

همچنین دکتر مالکی با تأکید به جذب متخصصین کارا و توانمند به تأثیر بسزای این امر در تغییرات مثبت ایجاد شده اشاره نمود.

دکتر مالکی افزود: منابع مالی ما در حوزه درمان و سلامت محدود است و در چنین شرایطی رسیدن به ایده ها دست یافتنی نیست و باید براساس منابع موجود و اولویت هایی درمانی که نیاز شهرستان هست تصمیم بگیریم.

وی افزود: این جلسات فرصتی است به منظور ایجاد فضای مناسب جهت بیان نقطه نظرات و راهکارهای پیشنهادی است.

پس از صحبت های دکتر مالکی ،کارکنان و خانواده های ساکن در شهرکهای مسکونی نفت ، پیشنهادات ، انتقادات ، مشکلات و درخواست های خود در حوزه درمان و بیمارستان توحید جم اعم از (نحوه اعزام پزشکی ، مکانیزاسیون فرایند پذیرش بیمار,تجهیزات به روز آزمایشگاهی ،دستگاه سونوگرافی ،NICU،نوبت دهی اینترنتی ،نحوه برخورد صحیح پرستاران و کارکنان پذیرش و ... ) را با مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در میان گذاشتند .

در ادامه از طرف دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم مسائل و مشکلات کارکنان و خانواده ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ضمن ارائه راهکارها و پیشنهادهای لازم نتایج بدست آمده جهت برنامه ریزی لازم جمع بندی گردید.

به سوالات و درخواست های مطرح شده توسط برخی از مسئولین امور اداری شرکتهای نفت و گاز مستقر در عسلویه نیز پاسخ های لازم داده شد .

دکتر مالکی در این دیدار ،تلاش برای پاسخگویی در حیطه توانایی و مسئولیت خود در بهداشت و درمان صنعت نفت  را مورد تاکید قرار دادند.

 

 

دیدار دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده ها 1

دیدار دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده ها 9

دیدار دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده ها 4

دیدار دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده ها 6

دیدار دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده ها 12

دیدار دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده ها 15

دیدار دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده ها 14
دیدار دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده ها 8

دیدار دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده ها 5

دیدار دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با خانواده ها 13

۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۶
تعداد بازدید : ۱,۰۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید