سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۳۲

اخبار

نمایشگاه عکس با موضوع ایدز در بیمارستان توحید جم

مسئول کنترل عفونت بیمارستان توحید جم از برپایی نمایشگاه عکس با موضوع ایدز در بیمارستان توحید جم و اطلاع رسانی کلیپ «بیماری ایدز » با صحبتهای دکتر باقری رییس بیمارستان توحید جم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، آمنه پورشمس مسئول کنترل عفونت بیمارستان توحید جم گفت: دهم آذر ماه (اول دسامبر) روزجهانی ایدز نام گذاری شده است در راستای اهمیت به پیشگیری و جلوگیری از ابتلا به بیماری ایدز واحد کنترل عفونت بیمارستان توحید جم همگام و هم راستا با هدف بزرگ جهانی نابودی کامل بیماری ایدز تصمیم به برپایی نمایشگاهی از پوسترهای آموزشی با موضوع ایدز برای استفاده مراجعین به بیمارستان و کلینیک تخصصی گرفته شد که امیدواریم استمرار آموزش ها در این مورد باعث کاهش امار مبتلایان به ایدز و نابودی کامل این بیماری شود.

وی گفت بیان کرد: بیماری ایدز یکی از بزرگترین چالش های بعد از جنگ جهانی دوم میباشد، ایدز یک عفونت ویروسی است که با مختل کردن عملکرد سلول های ایمنی بدن فرد مبتلا باعث نقص در سیستم دفاعی بدن میشود و بیمار را به انواع سرطان ها و اختلال در اعضای بدن مبتلا میکند و فرد مبتلا را به کام مرگ میکشاند.

خانم پورشمس تصریح کرد: وظیفه ما آگاه کردن مردم از راههای انتقال این بیماری است چون اگر مردم آگاه شوند میزان مبتلا شدن افراد به بیماری ایدز در جامعه کاهش می یابد.

ایشان در پایان از زحمات و پیگیری های دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم، واحد روابط عمومی و همچنین همکاران سوپروایزر و پذیرش کلینیک تخصصی در برپایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر نمودند.

نمایشگاه ایدز 1

نمایشگاه ایدز 2


نمایشگاه ایدز 4
نمایشگاه ایدز 3

۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۳
تعداد بازدید : ۷۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید