سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۸

اخبار

برگزاری دوره آموزشی « رضایت نامه و برائت نامه های پزشکی و نحوه تکمیل گواهی فوت» در بیمارستان توحید جم

دوره آموزشی «رضایت نامه و برائت نامه های پزشکی و نحوه تکمیل گواهی فوت» در بیمارستان توحید جم جهت گروه پزشکان و پیراپزشکان در بیمارستان توحید جم برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به دنبال سلسله کارگاه های آموزشی توانمند سازی کارکنان و با هدف ارتقاء آگاهی پزشکان و پیراپزشکان ،دوره آموزشی« رضایت نامه و برائت نامه های پزشکی و نحوه تکمیل گواهی فوت » با هدف ارتقاء آگاهی پزشکان و پیراپزشکان ،با همکاری واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و شبکه بهداشتی و درمانی شهرستان جم در سالن کنفرانس بیمارستان توحید جم باحضور  استاد دوره ،دکتر شیث امینی مدیر کل پزشکی قانونی استان بوشهر برگزار گردید.

در این دوره آموزشی  مفاد رضایت برخلاف میل شخصی و گرفتن رضایت آگاهانه از بیمار در پروسیجرهای تهاجمی و نحوه تکمیل و بدون نقص گواهی فوت ) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

گفتنی است بنابر اهمیت این موضوع، با توجه به اهمیت رضایت نامه ها در دفاع از حقوق بیمار،پزشک و بیمارستان در مراجع قضایی و قانونی ،آگاهی کادر درمانی از قوانین و مقررات مربوط به رضایت نامه ها طبیعی است که نحوه تنظیم و اخذ رضایت از بیماران باید تابع شرایط و ضوابط اسناد رسمی کشور باشد یعنی هم فردگیرنده رضایت از بیماران باید دارای شرایطی خاص و مختص باشد و هم بیمار باید از محتوای رضایت نامه آگاهی کامل داشته باشد.

 

 

رضایت نامه پزشکی 2

 

رضایت نامه پزشکی 4


رضایت نامه پزشکی 3
رضایت نامه پزشکی 1

 

۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۳۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید