سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۱۴
 

اخبار

جلسه اولویت بندی اعزام پزشکان مامور به مجتمع فرهنگی محمودآباد

تامین پزشک مجموعه فرهنگی محمودآباد در فصولی غیر از بهار و تابستان ،معمولا آسان نیست. این اتفاق در شرایطی رقم می خورد که تامین پزشک ،فرصتی نسبی برای پزشکان سختکوش در حوزه بهداشت و درمان نفت برای تقویت روحیه و ایجاد انگیزه برای آنان محسوب می گردد.

پزشکان به علل مختلفی همچون داشتن فرزند مدرسه ای ،والدین بیمار و یا اشتغال به حرفه های خارج از نفت ممکن است تمایل چندانی به اعزام ماموریت های خارج منطقه ای حتی محمودآباد نداشته باشند.ولی از دید برخی مدیران اگر این فرصت حتی بصورت اجباری ایجاد شود،می تواند نوعی رفع خستگی و یا رهایی از تکرار و روزمرگی محسوب گردد.

دکتر نصرآبادی رئیس خدمات درمانی و دارویی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در این باره اعلام نمودند تیم مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به جهت تامین پزشک برای مجموعه فرهنگی محمودآباد اقدام به قرعه کشی و تهیه لیستی از پزشکان رسمی تحت عنوان « لیست اعزام مامور برای تامین پزشک محمودآباد» نمودند. این روش که قبلا نیز آزموده شده است،روشی عادلانه در اعزام همکاران پزشک به ماموریت می باشد که می تواند باعث تغییر روحیه کلیه همکاران باشد و در ضمن می تواند راه حلی برای مدیران محترم مناطق در این زمینه محسوب گردد.

 

جلسه محمودآباد 1

جلسه محمودآباد2 2

جلسه محمودآباد2 3

۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۸
تعداد بازدید : ۷۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید