سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۷

اخبار

دومین جلسه میثاق مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر برگزار شد

دومین جلسه میثاق مسئولین واحدهای مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ،در سالن درمانگاه شهید تندگویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر, در این جلسه طبق روال ماه گذشته موضوعات پیشنهادی هر بخش، مسایل و چالش های بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر مورد ارزیابی، بحث و بررسی مسئولین قرار گرفت و از سوی آنان راهکارهای پیشنهادی ارائه شد و مرور مصوبات جلسه قبل از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است در این جلسه دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از اخذ مجوز پزشک متخصص پوست از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت جهت شروع به کار در بیمارستان توحید جم خبر داد و گفت در حال جذب پزشک مربوطه  می باشیم  که ان اشالله به زودی در بیمارستان توحید جم شروع به کار خواهد کرد.

 دکتر مالکی افزود: ان شاالله تا دو هفته آینده طرح بهداشت دهان و دندان جهت کارکنان و خانواده های آنان فراخوان خواهد شد.

 

میثاق 2 4

در پایان دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ به ارائه مهارتهای مدیریتی و چالش های منابع انسانی پرداخت و گفت:مهارتهایی که مدیران امروز و فردا باید به آن مجهز باشند از جایگاه بسیار مهمی برخودار است و این مهم باید در سازمان ها رشد پیدا کند.

دکتر مالکی افزود: یکی از مهم ترین مهارتهای مدیران رابطه با کارکنان شان است ،از این پس مدیرانی که در دوره های آموزشی مدیریت شرکت کنند قادر خواهند بود انتظاراتشان را از کارکنان به وضوح بیان کنند،کارکنان را برای توسعه ی شخصی تشویق کنند ، از آنها قدردانی کنند و بدین ترتیب کارکنانی راضی داشته باشند.کارکنان راضی مشتریان راضی ایجاد خواهند کرد.

وی گفت:مدیرانی که قادرند به خوبی ارتباط برقرار کنند،می توانند تیم سازی کنند واعتماد بیافرینند در مقابل مدیرانی که از مهارتهای کافی ارتباطی برخوردار نباشند،جو عدم قطعیت و بی اعتمادی را در سازمان به وجود می آورند.

دکتر مالکی گفت : منظور از مهارت ،توانایی به کار بردن موثر دانش و تجربه شخصی است ، و در ادامه به تعریف مهارتهای سه گانه براساس مدل کتز در سه گروه فنی ، انسانی و ادارکی پرداخت.

وی همچنین به علتهای ارتباطات غیر موثر  از جمله ( مشکل گوش دادن ،نبود بازخورد،بازخورد ساختگی ،انتقاد ناپذیری،تعصب و جانبداری انتخابی ) پرداختند و توضیحاتی را ارائه نمودند.

گفتنی است در این دوره آموزشهایی در مورد مهارتهای مدیریتی (جانشین پروری ,مشارکت , مسئولیت پذیری ,هوش هیجانی ,مهارتهای ارتباطی و ... ) توسط دکتر مالکی جهت مسئولین ارائه شد.

 

میثاق 2 6

میثاق 2 1

میثاق 2 8

میثاق 2 9

میثاق 2 5

میثاق 2 11

میثاق 2 12

 

۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۳
تعداد بازدید : ۶۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید