سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۰

اخبار

جلسه مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

مهندس هادی هاشم زاده فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به همراه آقای نوروزی مسئول روابط عمومی این پالایشگاه , با حضور در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ,در جلسه ای مشترک با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر, مهندس فرهنگ در این جلسه در خصوص نحوه راهبرد مرکز مشاوره باران و همچنین اینکه انجام تمام معاینات طب صنعتی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت کاملتر و جامعتر توسط بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر انجام گیرد تاکید کردند.

سپس دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با ابراز خرسندی از حضور مهندس فرهنگ در این جلسه ،با بیان اینکه در کنترل آسیب های اجتماعی، پیشگیری مقدم بر درمان است، گفت: فرهنگ سازی، ‌آموزش و اقدام های انگیزشی می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر واقع شود.

دکتر مالکی افزود: حفظ سلامت کارکنان و خانواده های آنان وظیفه اصلی بهداشت و درمان صنعت نفت می باشد و  براساس سیاست های تعیین شده از طریق فعالیت های پیشگیرانه  در زمنیه حفظ سلامت کارکنان تلاش می کنیم و هر اقدامی که در این حوزه صورت پذیرد ارزشمند است.

گفتنی است در این زمینه مقرر گردید که جلسه ای در خصوص نحوه راهبرد مرکز مشاوره باران با حضور رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی,رئیس آموزش پالایشگاه فجر جم, رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و رئیس مرکز مشاوره باران برگزار و صورتجلسه برای تایید به هیات امنای شهرک جهت تامین منابع انسانی و مالی ارسال گردد.

 

 

جلسه با مهندس فرهنگ  1

 

جلسه با مهندس فرهنگ  2


جلسه با مهندس فرهنگ  3

 

۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۱۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید