سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۲۲

اخبار

دیدار رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با فرماندار شهرستان جم

نشست مشترک دکتر وحید مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با محمد حسینی فرماندار شهرستان جم با موضوع حل مشکلات بیمارستان توحید جم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ,در این نشست که با حضور دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و حسینی فرماندار شهرستان جم برگزارشد ، مسائل و مشکلات و برنامه های آتی بیمارستان توحید جم جهت افزایش کیفی و کمی خدمات مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا دکتر مالکی گزارشی از وضعیت موجود بیمارستان توحید جم ,مشکلات و کمبودها بیان کرد  و مطالباتی را در راستای تامین اعتبار طرح های توسعه ای بیمارستان ,بخشهای NICU ,ICU و افزایش تعداد اتاق های عمل خواستار شدند.

همچنین دکتر مالکی خواستار تداورم همکاری و تعاملات فی مابین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در راستای تامین نیروی متخصص جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم شدند.

  رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر یادآور شد: مشکلاتی در حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان توحید جم وجود دارد که با همراهی و تعامل می‌توانیم این چالش‌ها را رفع نماییم و راه را برای خدمت بیشتر و بهتر مردم هموار کنیم.

در ادامه فرماندار نیز قول همکاری جهت تکمیل هر چه سریع تر پروژه های درمانی بیمارستان توحید جم و بهبود وضعیت مناسب جهت ارائه خدمات سلامت در شهرستان جم شدند و تاکید کرد که پیگیر این موضوعات مطرح شده خواهم بود.

در پایان این نشست مباحث و مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد فرماندار شهرستان جم به همراه شهردار طی بازدیدی جهت مبادی ورودی بیمارستان توحید جم تصمیماتی را در این خصوص اتخاذ نمایند. 

 

جلسه با فرماندار 1

۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۷
تعداد بازدید : ۹۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید