سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۴۶

اخبار

برگزاری جلسه پزشکی خانواده در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

نظر به اهمیت اجرای دقیق طرح پزشکی خانواده در سیستم سلامت و در جهت ارائه خدمات بهتر و موثرتر به مراجعین, جلسه هماهنگی و تبادل نظر در خصوص اجرای بهتر برنامه پزشکی خانواده با حضور دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دکتر نجفی رئیس پزشکی خانواده و کارکنان درمانگاههای خانواده در سالن درمانگاه شهید تندگویان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر,در این جلسه دکتر مالکی  یادآور شدند که اجرای طرح پزشک خانواده به صورت جامع تر و کاملتر به عنوان اولویت اصلی و مهم برنامه های بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ در نظر گرفته شده است.

ایشان تدوین ، تصویب و ابلاغ دستورالعمل های پزشک خانواده را بر اساس دستورالعمل اجرایی برنامه لازم و ضروری دانسته و اظهار امیدواری کردند که با تلاش مضاعف ، همدلی و همکاری صمیمانه و مسئولانه همکاران پزشکی خانواده ، شاهد اجرای دقیق و کامل برنامه پزشکی خانواده در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ باشیم.

 

جلسه پزشکی خانواده 3

 

 

دکتر مالکی گفت : به منظور بهبود شاخص های پزشکی خانواده با هدف ارتقاء سطح سلامت مراجعین و خانواد های ساکن نفتی مهمترین مسئله پیگیری است که پزشک خانواده سلامت کارکنان را باید به صورت مستمر پایش نماید و شاخص های برنامه پزشکی خانواده تجزیه و تحلیل آماری آنان بررسی شود.

وی گفت:در برنامه پزشک خانواده تیم سلامت مسئولیت پیگیری خانواده ها را به عهده دارند و یکی از مهمترین وظایف پزشکی خانواده ارائه خدمات و مراقبت های اولیه بهداشتی است همچنین تمامی خدمات سلامت ذر برنامه پزشک خانواده به جمعیت تحت پوشش ارائه می شود.

دکتر مالکی افزود چیدمان نیروی انسانی باید براساس سیاست های راهبردی و استانداردهای پزشکی خانواده باشد.

سپس دکتر نجفی رئیس پزشکی خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت: لازم است با نگاه ویژه به رضایتمندی مردم , به عنوان یک مجموعه,کار ارائه خدمات سلامت را به انجام برسانیم.

وی گفت: پزشکی خانواده نتیجه یک کار تیمی می باشد که با همکاری پرسنل در جهت اجرای بهتر پروتکل پزشکی خانواده و در راستانی تکریم کارکنان در جهت رسیدن به اهداف سازمان انجام می شود.

وی افزود:پزشک خانواده مسئول سلامتی جمعیت تحت پوشش خود بوده و با شناختی که از آنان دارد موجب پیشگیری از سردرگمی بیماران در رسیدن به تشخیص می شود.

دکتر نجفی در پایان خواستار همکاری بیشتر کارکنان خود در جهت اجرای بهتر برنامه های پزشکی خانواده شد.

 


جلسه پزشکی خانواده 4
جلسه پزشکی خانواده 2
جلسه پزشکی خانواده 1

۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۵
تعداد بازدید : ۶۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید