سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۱

اخبار

دیدار صمیمانه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با امام جمعه شهرستان جم

دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان جم با حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی امام جمعه شهرستان جم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر , در این دیدار صمیمانه دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت بوشهر با ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد بیمارستان توحید جم بر تعامل و همکاری بیشتر مسئولین شهرستان با بیمارستان توحید جم تاکید کرد و گفت: مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند به تعهدات خود در قبال سلامت مردم، جامه عمل بپوشاند.

دکتر مالکی افزود: خدمات شایسته و بی منت اولویت اصلی همه ما مسئولین و کارکنان حوزه سلامت به مراجعین بیمارستان می باشد امیدواریم با تلاشهای همکارانم در حوزه درمان رضایت مردم در بالاترین سطح ممکن حاصل شود.

سپس حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهرستان جم از حضور دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و از زحمات و تلاشهای ایشان و فعالان حوزه سلامت و مجموعه کادر درمان بیمارستان توحید جم قدردانی کردند و ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمات رسانی به بیماران در بیمارستان توحید جم , خواستار تداوم و استمرار فعالیت های مثبت و سازنده از سوی مجموعه بهداشت و درمان نفت و بیمارستان توحید جم شد و برای همگی آرزوی توفیق, سلامتی و تندرستی کردند.

 

دیدار با امام جمعه

۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۲۱:۰۳
تعداد بازدید : ۸۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید