سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۶

اخبار

انتخاب خانم سروه فرجی به عنوان "برگزیده جامعه پزشکی سال 98 " از طرف سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

از خانم سروه فرجی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی مرکز مشاوره باران با اهداد لوح سپاس از طرف سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران به عنوان برگزیده جامعه پزشکی در سال 98 تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ,دکتر رزاقی مدیر سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت طی نامه ای به منظور تشکر و قدردانی از خدمات صادقانه خانم سروه فرجی در راستای ارتقاء سلامت کارکنان صنعت نفت لوح سپاس دکتر محمد رضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور را به وی اهداء کرد.

خانم فرجی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی شاغل در مرکز مشاوره باران بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر می باشد که دارای 11 سال سابقه کاری به شرح ذیل می باشد:

-          از سال 87 تا 90 -  بهداشت و درمان صنعت نفت بندرعباس

-          از سال 90 تا 97 - بیمارستان صنعت نفت خارگ

-          از سال 97 تاکنون - بیمارستان صنعت نفت خارگ و مرکز مشاوره باران بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

لازم به ذکر است خانم فرجی طی سال گذشته به عنوان "مدرس فعال" از سوی واحد آموزش بیمارستان صنعت نفت خارک و همچنین از سوی مرکز آموزش و توسعه سرمایه های انسانی شرکت پتروشیمی خارگ به عنوان "روانشناس برتر به جهت ارائه موثر فعالیت های مشاوره ای و تدریس "انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفته است.

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارک این موفقیت را به خانم فرجی تبریک می گوید و برایشان آرزوی موفقیت و تندرستی می نماید.

 

 

 

فرجی

لوح فرجی

۱۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۹۹۱

نظرات بینندگان

دشتی
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
5
0
0

با سلام و احترام، معروض میدارم که ایشان بسیار متخصص در زمینه های یادشده میباشند.

ناشناس
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
0

ایشان روانشناسی بسیار مطلع هستند که با جدیت مثال زدنی در استان بوشهر فعال بودند، از نزدیک شاهد فعالیتهای علمی موثر ایشان در خارگ بودم. علاوه بر فعالیتهای درمانگری، در زمینه آموزشی خدمات شایانی انجام دادند و روحیه پژوهشگرانه پویای ایشون میتونه الگوی همکارانشون باشه. به خانم فرجی عزیز تبریک عرض میکنم و امید که همواره پیروز و پر تلاش باشند.


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید