لزوم برگزاری دوره های آموزشی هدفمند در جهت ارتقاء انگیزش و ایجاد محیط کاری با نشاط و در راستای فراگیری اصول و فنون مذاکره و به کارگیری آن توسط همکاران در برخورد صحیح با ارباب رجوع ,کارگاه آموزشی 2 روزه اصول و فنون مذاکره با همکاری واحد آموزش بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در سالن کنفرانس مرکز آموزش شهید بهشتی شهرک توحید جم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان
صنعت نفت بوشهر, با حضور کارکنان و مسئولین واحدهای مختلف بیمارستان توحید جم این
کارگاه با ارائه دکتر کامران کیانی دکترای مدیریت و مدرس دانشگاه و مشاور و طرح
موضوعاتی چون آشنایی با انواع مذاکرات و راهکارهای ایجاد ارتباط مؤثر، , ذهنیت و
برداشتهای ذهنی و تأثیر آن بر مذاکرات، آداب مذاکره حضوری، ترفندهای مذاکره،
انواع شخصیت و هوش هیجانی ,تکریم ارباب رجوع ,مهارتهای شنود موثر ,آشنایی با شیوه
های برخورد در مذاکرات ,آشنایی با مذاکره با ارباب رجوع ناراضی و فعالیتهای گروهی
حاضرین در کارگاه و پرسش و پاسخهای متعدد برگزار شد.
شایانذکر
است در این جلسه آموزشی، کارگاه عملی آشنایی با مذاکره با ارباب رجوع ناراضی باهدف
توانمندسازی کارکنان در بهکارگیری استراتژیهای نفوذ و راهکارهای ایجاد ارتباط
موثر به منظور کسب نتیجه پیشبینیشده در مذاکره و همچنین آموزش مهارتهای فنی با
حضور شرکت کنندگان برگزار شد.