سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۵

اخبار

برگزاری جلسه "مدیریت در شرایط اضطراری" در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

جلسه مدیریت در شرایط اضطراری با حضور دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و اعضای چارت کمیته مدیریت در شرایط اضطراری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر,در این جلسه ابتدا دکتر تجویدی مدیر شرایط اضطراری در منطقه پارس جنوبی در خصوص مدیریت در شرایط اضطراری و سطوح شرایط اضطراری و همچنین شرح وظایف, دستورالعمل ها و جایگاه سازمانی پرسنل در نمودار مدیریت در شرایط اضطراری و تعیین شرایط اضطراری بر اساس سطح یک دو و سه و... سخنان مبسوطی بیان نمودند.

سپس دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت: مدیریت در شرایط اضطراری به صورت سیستماتیک و تجزیه وتحلیل شرایط اضطراری، جهت پیشگیری از بروز بحرانها و کاهش اثرات آن می باشد و مدیریت صحنه که بخواهد تصیمیم گیری کند باید آموزش های لازم را در این زمینه داشته باشد تا بتواند تصمیم گیری کند. شرایط اضطراری یک حالت غیرقابل پیش بینی است که همه را تهدید میکند وباعث اختلال عملیات میشود که شناسایی پتانسیل ها و حفظ آمادگی جهت واکنش درشرایط اضطراری میتواند خسارات ناشی ازاینگونه وقایع رابه حداقل ممکن برساند.

وی گفت: ساختار و اعضای کمیته شرایط اضطراری مشخص شود,HICS بیمارستان توحید و بیمارستان صنعت نفت خلیج فارس خارگ مشخص گردد و کمیته شرایط اضطراری بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با چارت فرماندهی و ارتباطات بروز رسانی شود و این جلسات باید به صورت مستمر هر سه ماه یکبار برگزار شود

در این جلسه مصوبات جلسه توسط اعضای کمیته پیشنهاد و مسولان اجرا و پیگیری مصوبات مشخص شدند.

 

مدیریت بحران  1


مدیریت بحران  3
مدیریت بحران  2

  

۳ مهر ۱۳۹۸ ۰۷:۲۸
تعداد بازدید : ۸۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید