سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۷

اخبار

گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند در بیمارستان صنعت نفت خارگ

به گزارش روابط عمومی بیمارستان خارگ؛ مراسم بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند با حضور چند تن از همکاران ستادی در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار گردید.

در ابتدا دکتر محسن لشکری  ضمن گرامیداشت هفته دولت، از خدمات و زحمات بدنه ی کارمندی بیمارستان در حوزه های مختلف تشکر نموده و افزودند: برخورد مناسب با بیماران و همکاران ، حفظ حرمت و شخصیت آنها باید سر لوحه کار خود قرار دهیم و مسئولیت ما در این امر مهم بسیار سنگین است.

هوشنگ عبداله زاده گفت:هریک از ما در جایگاهی که قرارداریم اگر با خدا معامله کنیم پیروز خواهیم بود و در غیر این صورت اگر با خلق خدا معامله کنیم قطعا متضرر خواهیم شد.

وی افزود: عزت نفس انسان در هر جایگاهی که هست باید حفظ شود. در دستگاه عدل الهی به مدرک و تحصیلات نگاه نمی شود و بندگی انسان در پیشگاه خداوند برای انسان کفایت می کند و این عالی ترین درجه ی عرفان یک انسان است. وی افزود: هر شخصی در هر رده ی شغلی، باید عزت نفسش حفظ شود. بنابراین القاب و عناوین ماندگار نیست و نباید به آن ها دل بست، چیزی که باقی می ماند عزت و احترام است.

در این مراسم همکاران ستادی آقایان عبدالهی واحد ترخیص ، حسین خدری جانشین خدمات پشتیبانی، رسول شهامت زاده واحد طب کار و خانم فروزان اشرف نژاد واحد اسناد پزشکی حضور داشتند که از آنان تشکر و قدردانی گردید.

 

خارگ 5


خارگ 4
خارگ 3

۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۳۳
تعداد بازدید : ۹۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید