سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۶

اخبار

اولین جلسه رئیس جدید بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر وخارگ با مسئولین ستادی و درمانی

دکتر وحید مالکی رئیس جدید بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ با مسئولین ستادی و درمانی در سالن شادروان دکتر محبوبه نیکی درمانگاه شهید تندگویان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر , در ابتدای این جلسه دکتر فرهاد باقری رئیس بیمارستان توحید جم ضمن خیر مقدم به دکتر مالکی , گزارشی از روند فعالیتهای بخش های مختلف بیمارستان ,اقدامات انجام شده و طرح توسعه بیمارستان در آینده ارائه نمودند.

سپس دکتر مالکی در مورد الزامات و سیاستهای کلان وزارت نفت ,اهداف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و برنامه های اجرایی مد نظر توضیحاتی را مطرح نمود.

  دکتر مالکی افزود: تغییرات متناسب با شرایط در هر سیستم و مجموعه‌ای، یک امر طبیعی و مرسوم است و  جهت تسهیل مسیر خدمت و بهبود کیفیت درمان انجام می گیرد و قطعا روش های اجرایی متفاوت خواهد بود.

وی در ادامه گفت: روش ما بر مبنای کار تیمی می باشد و از همه مسولان خواست همکاری و مشارکت در همه امور را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اظهار داشت : مدیریت تغییر در سازمان ها و خرد جمعی  موجب بهبود استاندارد های عملی و فرآیندهای انجام کار می گردد.

وی گفت: کارها باید با همدلی انجام شود و همه تابع قانون باشیم .

دکتر مالکی از خدمات ارزنده و تلاشهای بی شائبه دکتر مهرداد حسین زاده به عنوان رئیس سابق بهداشت ودرمان بوشهر و خارگ تقدیر و تشکر نمود و موفقیت و سربلندی  را برایشان آرزو نمود.

در پایان جلسه با حضور خانم مهناز منوچهری مسئول درمانگاه شهید تندگویان از قسمت های مختلف درمانگاه بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان در جریان نحوه خدمات رسانی به مراجعین شرکتی در این درمانگاه قرار گرفتند.

 

دکتر مالکی 11

دکتر مالکی 7

بازدید دکتر مالکی درمانگاه تندگویان 4
بازدید دکتر مالکی درمانگاه تندگویان 3
بازدید دکتر مالکی درمانگاه تندگویان 2
بازدید دکتر مالکی درمانگاه تندگویان 1

۱۷ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۱۱
تعداد بازدید : ۱,۵۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید