سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۱۴

اخبار

مشارکت کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم درطرح ملی سنجش فشارخون

این طرح توسط پرسنل مرکز سلامت کار در شرکت پالایش گاز فجر جم انجام میشود و بر اساس این طرح کلیه کارکنان میتوانند با در دست داشتن کارت ملی و حضور در مرکز سلامت کار از7 صبح تا 7 شب دراین طرح شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم ،به دنبال این طرح ,فشارخون کارکنان اندازه گیری و در سامانه ثبت میشود و وضعیت سلامتی افراد نیز به انها اطلاع رسانی میشود.

در حال حاضر برنامه ریزی لازم توسط واحد بهداشت صنعتی HSE و مرکز سلامت کار جهت مشارکت حداکثری نفرات  دراین طرح ملی انجام شده است و انتظار می رود مورداستقبال مجموعه کارکنان قرارگیرد.

 براساس برآوردها،۴۰درصد ازمردم کشوراز بیماری فشارخون خود اطلاعی نداشته و حتی،نیمی از افرادی که از فشارخون خود مطلع هستند نیز،فشارخون خود راکنترل نکرده و به دنبال درمان نیستند به همین دلیل،بسیج ملی کنترل فشارخون آغازشد.

براساس آمار،درکشورحدود۴۰میلیون نفر جمعیت بالای ۳۰سال داریم و چنانچه ۲۰ میلیون نفر از آنها در طرح ملی کنترل فشارخون مورد سنجش قرارگیرند، پیش بینی میشود، حداقل ۲ میلیون نفر بیمار دچار فشارخون را شناسایی و حدود یک میلیون نفر از آنها تحت درمان و مراقبتهای ثانویه فشارخون قرارگیرند.

 

 

فشارخون پالایشگاه جم 2

 


فشارخون پالایشگاه جم 3
فشارخون پالایشگاه جم 1

۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴
تعداد بازدید : ۹۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید