سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۵

اخبار

اجرای "طرح بسیج ملی کنترل فشار خون "در بیمارستان توحید جم و درمانگاههای تابعه

طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در بیمارستان توحید جم و درمانگاههای در حال اجرا می باشد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر, علی ابا مترون بیمارستان توحید جم با حضور در ایستگاه بسیج ملی کنترل فشار خون در کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم گفت: ما ابتدا "طرح بسیج ملی کنترل فشار خون" در بیمارستان توحید جم, شهرکهای مسکونی نفت (توحید , تندگویان و پردیس ),شرکت پالایش گاز فجر جم ,درمانگاهای نارو کنگان و... اطلاع رسانی کردیم و آموزشهایی برای کارکنان اجرا کننده  این طرح برگزار شد که هم اکنون این طرح در بیمارستان توحید جم و درمانگاههای تابعه در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه افراد بالای 30 سال, خانم های باردار و بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در بسیج ملی فشار خون شرکت می کنند,اظهار کرد: تاکنون تعداد افراد غربالگری شده از 17 تا 26خرداد 98 در کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم 1003نفر در مرکز پزشکی خانواده شهرک شهید تندگویان 99 نفر در مرکز پزشکی خانواده شهرک پردیس 314 نفر ,مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم 291 نفر و اتوبوس آمبولانس در نمایشگاه HSE عسلویه 147 نفر فشار خون آنان در سامانه بسیج ملی کنترل فشارخون توسط همکاران این بهداشت و درمان ثبت شده است.

مترون بیمارستان توحید جم با اشاره به مشارکت واحدهای مختلف درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در بسیج ملی کنترل فشارخون اظهار کرد:علاوه بر ایستگاههای فوق ,بخشهای بستری ,تریاژ و بخش زایشگاه بیمارستان توحید جم نیز در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون فعال هستند.

وی اظهار امیدواری کرد که اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون می تواند باعث فرهنگ سازی برای مراجعه افراد به پزشک باشد تا ان شالله بتوان از بیماری های قلبی پیشگیری کرد.

آقای ابا از پرستاران و کارکنان که در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در بیمارستان توحید جم و درمانگاههای تابعه مشغول خدمت رسانی هستند تشکر و قدردانی نمودند.

 

فشارخون 4 2

فشارخون 4 1

 
فشارخون 3 6

فشارخون 3 5

فشارخون 3 4

فشارخون 3 3
فشارخون 3 2
فشارخون 3 1

فشارخون 4 3

۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴
تعداد بازدید : ۸۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید