سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۱

اخبار

برگزاری دوره آموزشی «اصول مدیریت و مهارت های سرپرستی » در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

اصول مدیریت و مهارت های سرپرستی جهت کارشناسان و سرپرستان واحدهای درمانی و ستادی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در مرکز شهید بهشتی شهرک توحید جم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر، یکی از نقاط حیاتی سلسله مراتب تصمیم گیری در سازمان ها سطح سرپرستی است اهمیت و جایگاه سرپرستان در هر سازمان ایجاب می کند تا این گروه نیز همانند سایر مدیران در راستای بهسازی نیروی انسانی همواره از آموزش های نظری و عملی لازم برخوردار باشند.

در همین راستا دوره آموزشی «اصول سرپرستی» به مدت ۸ ساعت طی 2 روز با حضور استاد برجسته دکتر سید مازیار میر (دکترای مدیریت و رهبری) با شرکت کارشناسان ، سرپرستان واحدهای مختلف درمانی و ستادی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در مرکز آموزشی شهید بهشتی شهرک توحید جم برگزار شد.  

فیلم های کوتاه با موضوع مدیریت و پاورپوینت با موضوع اصول سرپرستی نیز نمایش داده شد.

از سرفصل های اصلی این دوره آموزشی می توان به تعریف اصول سرپرستی, تفکر, اخلاق حرفه ای ,نظریه تیلور و فایول, , مدیریت زمان ، نقش و جایگاه سرپرستان در سازمان، ، وظایف سرپرستان ، ارتباطات موثر وروابط انسانی، مهارت های مورد نیاز سرپرستان (ادراکی ،فنی، انسانی)، مشکل و راه های جلوگیری از بروز مشکل و برنامه ریزی و کنترل جهت مدیریت موثر در سازمان و... اشاره کرد.

لازم می دانیم از آقای اکبری، مسئول آموزش در هماهنگی، برنامه ریزی و پذیرایی ، صمیمانه تشکر نماییم.

در این دوره گواهینامه آموزشی به شرکت کنندگان اهداء می گردد.

 

اصول سرپرستی 5

اصول سرپرستی 4


اصول سرپرستی 3
اصول سرپرستی 2
اصول سرپرستی 1

۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۰۰
تعداد بازدید : ۸۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید