سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۰۷
 

اخبار

نشست مشترک مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم با رییس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر برای هماهنگی اجرای طرح ملی کنترل فشار خون

نشست مشترکی بین مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم و رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و رئیس بیمارستان توحید جم جهت هماهنگی در راستای اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر،در این نشست،احمد قاسمی،رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم عنوان داشت: این طرح نیازمند همکاری بین بخشی می باشد و شبکه بهداشت و درمان شهرستان،به تنهایی قادر به انجام ان نخواهد بود.

وی افزود: در این طرح، گروه هدف، افراد بالای 30 سال و زنان باردار و افراد دارای مشکل کلیوی هستند که تلاش می شود افرادی که دارای بیماری فشار خون هستند شناسایی و تحت مراقبت قرار گیرند.

قاسمی اضافه نمود: عامل اصلی مرگ و میر در بیماری های قلبی و عروقی، عدم کنترل فشار خون می باشد که می توان با اصلاح سبک زندگی تا حدود زیادی بیماری فشارخون را کنترل کرد.

 رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم بیان داشت:افراد بالای 30سال می توانند با مراجعه به کلیه مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت شهرستان جم نسبت به اندازه گیری فشار خون خود اقدام کنند تا از آسیب های جبران ناپذیر آن پیشگیری کنند.

 در پایان جلسه،دکتر مهرداد حسین زاده،ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر قول هرگونه همکاری در جهت اجرای این طرح را دادند و مقرر گردید بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با راه اندازی ۳ پایگاه ثابت در این طرح ملی ، همکاری نماید.

 

 

جلسه رئیس شبکه بهداشت جم 1

جلسه رئیس شبکه بهداشت جم

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳
تعداد بازدید : ۸۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید