سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۳۳
 

اخبار

مراسم اختتامیه هفته سلامت در بیمارستان خارگ برگزار شد.

اختتامیه هفته سلامت و همایش تجلیل از تلاشگران سفیر سلامت با حضور رییس آموزش و پرورش خارک ،مترون بیمارستان، رییس حراست بیمارستان، کارکنان ستادی و کارشناسان بهداشت ، در سالن چند منظوره بیمارستان خارک برگزار شد.

در این مراسم رضا عزیزی مترون بیمارستان خارگ, حضور سفیران سلامت مدارس را یکی از مهمترین روابط بهداشتی خواند و لزوم تقویت آموزش آنان را در سالهای آتی خواستار شدند.

 سپس آقای برمک رییس آموزش و پرورش خارگ با حضور در جایگاه اظهار کردند: امسال در رابطه با هفته سلامت تغییراتی را شاهد بوده‌ایم، مورد اول،تغییر شعار امسال هفته سلامت به «مراقبت های اولیه بهداشتی راهی است به سوی پوشش همگانی سلامت» است.

وی با بیان اینکه مراقبت های اولیه بهداشتی پیاده کننده و استمرار دهنده مسیری است که به طور وسیعی به بحث تقدم بهداشت می‌پردازد، تصریح کرد: هفته سلامت با اهمیت و تمرکز بر نوجوان و جوانان به عنوان گرو‌ه هدف آغاز شد.

 در ادامه خانم محمدی کارشناس بهداشت و خانم دکتر نجات نیا پزشک خانواده بیمارستان خارگ مطالب آموزشی در مورد بهداشت و خود مراقبتی بیان نمودند و در خاتمه گواهی آموزشی به همراه هدایای به سفیران سلامت شرکت کننده در جلسه  اهداء شد.

 


جلسه سلامت 3

 

جلسه سلامت 1

 

جلسه سلامت 2

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۰۵
تعداد بازدید : ۹۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید