سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۵

اخبار

برگزاری" صبحانه سالم " در مدرسه دخترانه آزادی جزیره خارگ به مناسبت هفته سلامت

به مناسبت هفته سلامت "صبحانه سالم" در مدرسه دخترانه آزادی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ ,هر چند امروزه با ورود گسترده فست‌فودها و دیگر غذاهای آماده،نگرانی‌هایی جهت سلامتی دانش آموزان احساس می‌شود اما برنامه‌های جذاب و مفیدی نیز در مسیر ترویج تغذیه سالم در گوشه و کنار ایران عزیز، بویژه مدارس برگزار می‌گردد.

صبحانه سالم نتیجه، تغذیه مناسب در راستای تندرستی و سلامتی افراد جامعه می باشد. در همین راستا صبحانه سالم با همکاری بیمارستان صنعت نفت خارگ و مدرسه دخترانه آزادی خارک و با  حضور رییس خدمات پشتیبانی، مسئول روابط عمومی و کارشناسان سلامت کار برگزار شد.

 علی حقیقی، رییس خدمات پشتیبانی بیمارستان صنعت نفت خلیج فارس خارگ در جمع دانش آموزان این مدرسه نیز ضمن اشاره به اهمیت سلامت دانش‌آموزان در روند رشد و یادگیری، گفت: "همه باید متخصص سلامت خود باشیم و به این منظور، یکی از بهترین راهکارها، آموزش اصولی و بنیادین به دانش‌‌آموزان، که با استفاده از این روش، تجربه موفقی را در این مراسم رقم زدیم". وی ابراز امیدواری کرد با ادامه چنین برنامه‌های آموزنده‌ای، بیش از پیش، موضوع تغذیه سالم برای دانش‌آموزان بازآموزی شود.

 در این پایان این مراسم پکیج های صبحانه سالم به دانش آموزان ارائه شد که این خود گامی است برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان به غذای سالم و  دوری از غذاهای ناسالم.

 

صبحانه سالم خارگ 2

 

صبحانه سالم خارگ 1

 

صبحانه سالم خارگ 3

 

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۲,۰۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید