سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۳۵

اخبار

دکتر امینی رئیس واحد بازرسی سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت : هدف بازرسی اصلاح فرایندها و بهبود روش ها است.

دکتر جهانبخش امینی رئیس واحد بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به همراه تیمی از همکاران مدیریت سلامت و درمان غیرمستقیم و واحد انفورماتیک, با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر,مراحل کاری ارائه خدمات به ویژه در بخش درمان غیر مستقیم و مراکز درمانی طرف قرارداد و پزشکان پرکیس و بخش دندانپزشکی را مورد بازدید قرار دادند.

در ابتدای این بازدید دکتر امینی در جلسه ای با مسئولین واحدهای مختلف درمانی و پشتیبانی بهداری بوشهر ضمن تشکر از خدمات ارائه شده توسط کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر در مناطق عملیاتی جم و عسلویه گفت: هدف از بازرسی اصلاح فرآیندها و بهبود روش ها می باشد.

دکتر امینی افزود: در بازدیدهای دوره ای که از مناطق تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت داشتیم, به این نتیجه رسیده ایم که بایستی دستورالعمل و روش های جدید و دور از سلیقه به خصوص در بخش درمان غیر مستقیم به کار گرفته شود.

رئیس بازرسی سازمان افزود: هیچ مجموعه ای مبرا از خود ارزیابی و پایش نیست و این کار حتما به ارتقاء وضعیت موجود کمک می کند.در ادامه دکتر مهرداد حسین زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ضمن تشکر از حضور رئیس واحد بازرسی و تیم همراه ایشان گزارشی از فعالیت های این بهداشت و درمان در بخش های مختلف را بر شمرد.

رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر گفت: همکاران من خود را از بازرسی و پایش بی نیاز ندانسته و از استمرار این فعالیت به همراه تدوین آموزشهای لازم برای بخش های مختلف استقبال می کنند.

در این جلسه همچنین امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز با حضور در این جلسه مشترک, اقدامات سازمان در بخش پرسنلی به ویژه ارتقاء سمت های سازمانی و تغییرات حقوقی و مزایای کارکنان مدت معین و وضعیت اقماری کاری را برای مسئولین و کارکنان  بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر تشریح نمود.

شایان ذکر است هیات بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مدت 3 روز در منطقه حضور خواهند داشت

 

بازرسین 9

بازرسین 8

بازرسین 1

بازرسین 7

بازرسین 4

بازرسین 13

بازرسین 2

بازرسین 12

 

بازرسین 10

بازرسین 14

بازرسین 5


بازرسین 3

۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۰۶
تعداد بازدید : ۲,۰۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید