سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۴

اخبار

دکتر کهن : رضایتمندی کارکنان صنعت نفت در الویت است

رئیس بیمارستان صنعت نفت آبادان گفت : بدنبال ارائه خدمات درمانی متناسب با شأن کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت هستیم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر نسرین کهن، رییس بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت آبادان با اشاره به قدمت ساختمان قدیمی بیمارستان اظهار کرد: این بیمارستان در سال 1306 با ظرفیت 252 تخت خواب تاسیس شد و تاکنون خدمات بهداشتی و درمانی زیادی به جمعیت زیر پوشش صنعت نفت و بومیان منطقه ارائه کرده است.

وی افزود : این بیمارستان تا سال 1362 در حال فعالیت بود و پس از آن، تا سال 1369 به دلیل جنگ تحمیلی تعطیل شد و با خاتمه جنگ، فعالیت خود را از سر گرفت.

دکتر کهن که از سال 77 در بهداشت و درمان آبادان در قسمت های مختلف مشغول بکار بوده ، تنها مشکل بیمارستان را  قدیمی بودن آن عنوان کرد و  گفت : بیمارستان  امام خمینی (ره) آبادان یکی از بهترین بیمارستان های منطقه به شمار می رود ؛ به همین دلیل بومیان سعی می کنند همیشه از خدمات این بیمارستان استفاده کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمات متنوع در  بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت آبادان ادامه داد: میزان مراجعات در 6 ماهه اول سالجاری در کلینیک های تخصصی نزدیک به 36 هزار و 500 نفر بود که شامل کارکنان نفتی و مردم بومی می شد، این میزان مراجعات در بخش های بستری در همان بازه زمانی 2 هزار و 747 نفر گزارش شده است.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت آبادان بیان کرد : با توجه به شرایط اقلیمی ، پزشکان کمتری به ارائه خدمت در این منطقه تمایل دارند، به همین دلیل این شهر با کمبود پزشک متخصص، در حوزه مغز و اعصاب مواجهه است. برخی از پزشکان علاوه بر  بیمارستان نفت به مراکز درمانی داخل شهر نیز خدمات می دهند.
دکتر کهن به اهمیت ارائه خدمات با کیفیت درمانی اشاره کرد و گفت : توانستیم تجهیزات آزمایشگاهی را تکمیل و بروز کنیم. علاوه بر آن دستگاه‌های رادیولوژی دیجیتال، سونوگرافی و  مدرن ترین دستگاه ماموگرافی نیز  تهیه و راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد : مجاورت بیمارستان با پالایشگاه آبادان یکی از دلایل اهمیت در سرعت خدمت رسانی است و خوشخبتانه در این سالها میزان رضایتمندی در دریافت خدمات بالا بوده و این مهم در اعتبار سنجی بیمارستان کاملا مشهود است.

دکتر کهن به دریافت کسب لوح تقدیر ترویج زایمان طبیعی برای دومین سال متوالی اشاره و تصریح کرد : در حال حاضر بیش از 75 درصد زایمان های انجام شده در بیمارستان امام خمینی ره  به روش طبیعی انجام می شود.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت آبادان یادآور شد : طبق دستور العمل کشوری از سوی وزرات بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در جهت ترویج زایمان طبیعی، برنامه های متنوعی در این مرکز صورت گرفته که شامل کلاس های آموزشی از بدو بارداری، ارائه روش های زایمان بدون درد ، حضور متخصص زنان و زایمان ، ارائه تسهیلات لازم در بخش زایمان و کاهش هزینه زایمان طبیعی برای مراجعین بومی است.

وی خاطر نشان کرد : نقطه قوت بیمارستان صنعت نفت آبادان ، پرسنل پر تلاش آن  است.  ارائه خدمت بدون نگاه به تجهیزات و منابع، عملی نیست . آنچه برای ما اهمیت دارد افزایش میزان رضایتمندی کارکنان صنعت نفت است، چرا که متولی سلامت خانواده بزرگ صنعت نفت  هستیم.

خبر آبادان

خبرنگار : نفیسه هوشیار
۴ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۱۸
تعداد بازدید : ۲,۶۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید