سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۸

اخبار

برگزاری همایش " مبارزه با افکار منفی" درمرکز مشاوره باران

دراین همایش عنوان شد افکار منفی مؤلفه تمامی اختلالات اضطرابی و افسردگی است .

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر , همایش مبارزه با افکار منفی توسط دکتر سعید گران پی متخصص روانپزشکی و سروه فرجی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در سالن آموزش مرکز شهید بهشتی شهرک توحید جم برگزار گردید .

در این همایش دکتر گران پی گفت: همه ما  دچار افکار منفی می شویم و در واقع 38درصد افراد هر روز نگران میشوند.وی همچنین به نقش مغز و عامل ژنتیک در اختلالات اشاره کردند و درمورد  انواع افکار منفی و اینکه افکار منفی می تواند زمینه ساز اختلالات روانپزشکی گردد نیز توضیحاتی ارائه دادند.

در این همایش خانم فرجی نیز به خطاهای شناختی پرداختند و تکنیک های که در مواجهه با افکار منفی میتواند کمک کننده باشد از جمله (تکنیک تفکر جایگزین .تغییر فکر . تکنیک احتمالات) آموزش های لازم را به شرکت کنندگان ارائه نمودند.

درادامه این همایش عنوان شد که افکار منفی به طور خودکار و در تمامی انسانها وجود دارد و راه اینکه با انها بتوان مقابله کرد یادگیری تکنیک های شناختی است و راهبردهایی که درد سر ساز هستند و مشکل را بیشتر  میکنند و تاثیری که افکار بر احساس و رفتار ما میگذارند نیز توسط مدرسین آموزش های لازم ارائه شد.

 این همایش با استقبال خانواده های ساکن در شهرکهای مسکونی نفت همراه بود.

 


مبارزه با افکار منفی  4
مبارزه با افکار منفی  3
مبارزه با افکار منفی  2
مبارزه با افکار منفی  1

۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۱۶
تعداد بازدید : ۸۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید