سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۶

اخبار

برگزاری" کارگاه مقابله با استرس شغلی ومدیریت استرس" در پتروشیمی های منطقه پارس جنوبی

به مناسبت هفته سلامت روان (30-24 مهر) کارگاه مهارت مقابله با استرس شغلی و مدیریت استرس جهت کارکنان پتروشیمی های جم,مبین ,پردیس و میعانات گازی و پایانه های نفتی توسط مسلم منصوری کارشناس ارشد روانشناسی صنعتی درمانگاه پتروشیمی ابن سینا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر,هدف از برگزاری این کارگاه افزایش مهارت مقابله با استرس های کاری و استرسهای موجود در جامعه ، پیشگیری از بیماریهای روانی و ارتقاء سطح سلامت روان کارکنان بود.
در این کارگاه مسلم منصوری در زمینه استرس شغلی و راهکارهای مقابله با استرس و همچنین پیشگیری از بیماریهای ناشی از استرس جهت شرکت کنندگان آموزش های لازم را دادند.
همچنین کارگاه آموزشی دیگری به همین مناسبت جهت کارکنان مرکز سلامت کار پتروشیمی ابن سینا توسط آقای منصوری در راستای اجرای برنامه آموزشی جهت حفظ سلامت جسم و روان و افزایش بهره وری کارکنان در محیط کار و کاهش استرس آنان و همچنین آشنایی کارکنان با سبک فکری نقادانه و خلاقانه آموزش داده شد.
منصوری در این کارگاه گفت: مهارت مقابله تفکر نقادانه و خلاقانه یکی از مهمترین مهارتهایی 10 گانه معروف روانشناسی می باشد که هر فردی در هر شغلی ودر هر موقعیتی باید آنها را بیاموزد.
 

 

استرس 2

استرس 1

استرس 3

۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۰۱
تعداد بازدید : ۹۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید