سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۲

اخبار

برگزاری دوره آموزشی " ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع " جهت کارکنان بیمارستان توحید جم

دوره آموزشی " ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع " برای کارکنان بیمارستان توحید جم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر,این کارگاه آموزشی یک روزه در سالن آموزش شادوران دکتر نیکی و با حضور 50 نفر از کارکنان بیمارستان توحید بویژه منشی بخش ها ,کارکنان پذیرش و کارکنان حراست برگزار شد.

مدرس این دوره آموزشی آقای اثنی عشری رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان بودند که ضمن تاکید بر رعایت حقوق گیرنده گان خدمت ،در خصوص تکریم ارباب رجوع واهمیت آن برای سازمان , مفهوم تکریم ,تعریف ارباب رجوع و مشتری , شناخت انواع ارباب رجوع و روش های برخورد با آنها , انواع خدمات قابل ارائه، توجه به نیازهای مخاطبین و احترام به ارباب رجوع ,اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری (براساس نظرسنجی), انواع مراجعین از نظر ویژگی های شخصیتی ,نحوه برخورد با ارباب رجوع، نحوه پاسخگویی و چگونگی خدمت‌گذاری , اصول اولیه نحوه پاسخگویی به تلفن ,منشور حقوقی بیمار و همچنین راهکارههایی در زمینه اعتلای سطح آگاهی کارکنان در رابطه با حوزه ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری با استفاده از پاور پوینت و فیلم های آموزشی در زمینه تکریم ارباب رجوع را در این دوره آموزش دادند.

در پایان به کلیه شرکت کنندگان در این دوره‌،‌گواهینامه مربوطه داده شد.

 

کلاس تکریم ارباب رجوع 1

کلاس تکریم ارباب رجوع 2

کلاس تکریم ارباب رجوع 3

۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۴۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید