دوره آموزشی " ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع " برای کارکنان بیمارستان توحید جم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و
درمان صنعت نفت بوشهر,این کارگاه آموزشی یک روزه در سالن آموزش شادوران دکتر نیکی
و با حضور 50 نفر از کارکنان بیمارستان توحید بویژه منشی بخش ها ,کارکنان پذیرش و
کارکنان حراست برگزار شد.
مدرس این دوره آموزشی آقای اثنی
عشری رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان بودند که ضمن تاکید
بر رعایت حقوق گیرنده گان خدمت ،در خصوص تکریم ارباب رجوع واهمیت آن برای سازمان ,
مفهوم تکریم ,تعریف ارباب رجوع و مشتری , شناخت انواع ارباب رجوع و روش های برخورد
با آنها , انواع خدمات قابل ارائه، توجه به نیازهای مخاطبین و احترام به ارباب
رجوع ,اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری (براساس نظرسنجی), انواع مراجعین از
نظر ویژگی های شخصیتی ,نحوه برخورد با ارباب رجوع، نحوه پاسخگویی و چگونگی خدمتگذاری
, اصول اولیه نحوه پاسخگویی به تلفن ,منشور حقوقی بیمار و همچنین راهکارههایی در
زمینه اعتلای سطح آگاهی کارکنان در رابطه با حوزه ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع
و مشتری مداری با استفاده از پاور پوینت و فیلم های آموزشی در زمینه تکریم ارباب
رجوع را در این دوره آموزش دادند.
در پایان
به کلیه شرکت کنندگان در این دوره،گواهینامه مربوطه داده شد.