سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۳۱
 

اخبار

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بیمارستان توحید جم

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و ایثار گری های رزمندگان غیور اسلام مراسمی با حضور فرمانده سپاه شهرستان جم ,مسئولان و کارکنان بیمارستان توحید جم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر,در این مراسم داریوش علیزاده رئیس بسیج و امور ایثارگران بهداشت و درمان بوشهر ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک هفته دفاع مقدس یادآور شدند هشت سال  دفاع حق علیه باطل هرگز در ذهنها فراموش نخواهد شد و امیدواریم که قدردان خودگذشتگیهای خانواده های شهداء ، جانبازان و ایثارگران آن دوران باشیم .

علیزاده افزود: باید با وحدت، همدلی و همبستگی همه ,این شرایط و مرحله حساس کنونی را پشت سر بگذاریم

در ادامه این مراسم سرهنگ احمد اسدی فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فضیلتهای شهدا و رزمندگان اسلام ,گفت:رمز یادگاری شهدا فقط خدا بود ,رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ,فقط برای یاری دین خدا و اطاعت از امر رهبر به دفاع از این مرز و بوم پرداختند و جاودانه شدند.

وی افزود: اخلاص، تقوا، صبر ، استقامت و شجاعت از جمله برترین دستاوردهای این دوران بود و امید است که امروز ما همه بتوانیم با درسی که شهدا در هشت سال دفاع مقدس به ما آموخته‌اند در زیر پرچم ولایت ادامه دهنده این مسیر باشیم.

 در پایان این مراسم به 2 نفر از بانوان شاغل پذیرش بیمارستان توحید جم در زمینه حجاب برتر خانمها نرگس باباحسنی و یلدا محمدی و همچنین از 3 نفر از همکاران به نام های سید محمود حسینی , سید عیسی حسینی نژاد, و اسداله نوبخت که در ماه مبارک رمضان و ماه محرم در برپایی مراسم پرفیض زیارت عاشورا زحمات بسیاری کشیدند نیز تقدیر به عمل آمد. همچنین در این مراسم به 3 نفر از برندگان سوال فرهنگی دفاع مقدس ,آقایان سید محمود حسینی , اسداله هوشیار و سید عبدالحسن حسینی نیز جوایزی اهدا گردید .

  دفاع مقدس

دفاع مقدس 1

دفاع مقدس 2

 

دفاع مقدس 4
دفاع مقدس 3

دفاع مقدس 9
دفاع مقدس 8
دفاع مقدس 7
دفاع مقدس 6
دفاع مقدس 5

۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶
تعداد بازدید : ۸۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید