سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۰

اخبار

برگزاری "کارگاه مهارت مقابله با استرس و اضطراب" جهت کارکنان پتروشیمی های پارس جنوبی

کارگاه مهارت مقابله با استرس و اضطراب جهت جمعی از کارکنان پتروشیمی جم ، مبین ، پردیس، میعانات گازی و پایانه های نفتی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر, هدف از این برگزاری افزایش مهارت مقابله با استرس های کاری و استرسهای موجود در جامعه ، پیشگیری از بیماریهای روانی و ارتقاء سطح سلامت روان کارکنان عنوان شد.
این کلاس که با آموزش مسلم منصوری کارشناس ارشد روانشناسی مرکز سلامت کار ابن سینا پتروشیمی همراه بود؛ در مورد عواملی که باعث استرس در افراد میشوند صحبت شد و به راه ها و مهارتهای مقابله با آن اشاره شد.
آقای منصوری پیرامون این مباحث به جزئیات و چگونگی از بین بردن استرس که شامل تغییر نگرش و تغییر رفتار در افراد میشود بصورت کامل پرداخت و تنها راه برای کاهش اثرات زیانبار استرس را کم کردن خود استرس و عوامل ایجادکننده‌ آن دانست و گفت: البته عوامل متعددی استرس را ایجاد می‌کنند که برخی از آنها، اتفاقات ناخوشایند و ناخواسته و برخی از آنها رویدادهای طبیعی و بعضا خوشحال‌کننده‌‌ زندگی هستند.
وی در پایان این کارگاه گفت: مهارت مقابله با استرس یکی از مهمترین مهارتهایی ده گانه معروف روان شناسی می باشد که هر فردی در هر شغلی ودر هر موقعیتی باید آنها را بیاموزد.

 

کلاس استرس

کلاس استرس

۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۲۵
تعداد بازدید : ۸۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید