سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۴۹
 

اخبار

برگزاری کارگاه " استرس شغلی" جهت پرسنل پتروشیمی های پارس جنوبی

کارگاه ارتباط ویژگی های شخصیتی و رفتاری با استرس شغلی با حضور جمعی از کارکنان پتروشیمی های مبین , پردیس, مخازن, میعانات گازی, جم و پخش فرآورده ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر, این کارگاه با موضوع اصلی مهارت مقابله با استرس شغلی با زیر شاخه آگاهی از ویژگی ها و اختلال های شخصیتی و رفتاری در محیط کار توسط مسلم منصوری کارشناس ارشد روانشناسی صنعتی مرکز سلامت کار ابن سینا پتروشیمی تشکیل شد.

مدرس این کارگاه در این زمینه گفت: آگاهی از ویژگی های شخصیتی و رفتاری در محیط کار یک امر اجتناب ناپذیر است و دانستن این ویژگی ها برای کاهش و پیشگیری از استرس مهم هستند.

وی افزود : چیزی که برای یک کارمند استرس زاست , برای فرد دیگری آزار دهنده نباشد که همین می تواند شیوه پیشگیری از استرس شغلی را سخت کند. چرا که عدم آگاهی از ویژگی ها و اختلال های شخصیتی می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات اساسی در روابط خانوادگی, برخوردهای اجتماعی و محیط کار و تحصیل شود.

کارشناس ارشد روانشناسی صنعتی مرکز سلامت کار ابن سینا پتروشیمی بیان داشت  : این کارگاه که با هدف آگاهی و اطلاع از ویژگی های شخصیتی و درمان رفتاری و متعادل کردن احساسات و بهبود رفتار خود با دیگران و تحمل استرس برگزار شد , سعی گردید سطح سلامت روان کارکنان ارتقاء یابد که در محیط کار اثر بخش تر ظاهر شوند.

کلاس مسلم منصوری

 

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۲
تعداد بازدید : ۷۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید