سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۵

اخبار

با هدف تقویت مهارتهای فردی کارکنان

کارگاه تحلیل رفتار متقابل در شرکتهای پتروشیمی پارس جنوبی برگزار شد

در راستای اجرای برنامه کارگاه های آموزشی با موضوعات روانشناسی و با هدف ارتقای مهارتهای فردی و اجتماعی کارکنان و همچنین آشنایی با روشهای خودشناسی و برقراری ارتباط بهینه در شرکتهای پارس جنوبی، کارگاه " تحلیل رفتار متقابل با تدریس خانم دکتر فرزانه احمدی روانشناس برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، کارگاه روانشناسی تحت عنوان «تحلیل رفتار متقابل» جهت کارکنان واحد HSE شرکتهای پتروشیمی پازارگاد , مبین , پردیس و برزویه برگزار شد.
 دکتر فرزانه احمدی مدرس این کارگاه گفت: طبق نظریه "تحلیل رفتار متقابل" اریک برن، شخصیت هر فرد از بخش هایی تشکیل شده ولی در هر فردی یکی از این بخش ها غالب است، لذا بیشتر کارهای فرد از بخش غالب او سرچشمه می گیرد. اریک برن می گوید: رفتارها، افکار، احساسات و عواطف مختلف انسان از بخشهای مختلف شخصیت وی سرچشمه می گیرد. وی اجزاء شخصیت انسان را به سه بخش تقسیم می کند:
1- حالت من کودک   (child ego stage)
2- حالت من والــد   (parent ego stage )
3- حالت من بالــغ   (adult ego stage
 "تحلیل رفتار متقابل" راهی است برای آنکه ببینیم بین مردم و درون آنها چه می گذرد. با این روش می توان روشن کرد که در لایه های زیرین ارتباطات جاری بین انسان ها به واقع چه چیزی در حال رخ دادن است.
 

بهداشت روان  3
بهداشت روان  2
بهداشت روان  

۶ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۰۳
تعداد بازدید : ۳,۳۱۲

نظرات بینندگان

خانه NLP
۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0
0
0

با آرزوی موفقیت برای شما . این روش بسیار مفید است و در سازمان ها به پرسنل کمک می کند تا کمترین تنش را در ارتباطات کاری داشته باشند.


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید