سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۳

اخبار

ارائه 1100 جلسه فیزیوتراپی در سه ماهه اول 97 برای مراجعین به بخش فیزیوتراپی بیمارستان توحید جم

مسئول بخش فیزیوتراپی بیمارستان توحید جم گفت: در 3 ماهه نخست امسال به حدود872 جلسه فیزیوتراپی شرکتی و 237 غیرشرکتی خدمات فیزیوتراپی ارایه شده است.
قمر قلی خانی افزود: می توان گفت مشکلات مراجعین کلینیک فیزیوتراپی بسیار متنوع و شامل طیف وسیعی از بیماریها و مشکلات ارتوپدی ,نورولوژی و...می شود که البته درصد بیشتری از مشکلات در محدود ارتوپدی قرار گرفته اند.
وی اظهار کرد: به منظور درمان و کاهش مشکلات از انواع روشهای الکتروتراپی, تمرین درمانی, تکنیکهای دستی استفاده و همچنین آموزشهای لازم به بیمار داده می شود و انجام مواردی به عهده خود بیمار است که با تکرار آموزش توسط فیزیوتراپیست انجام می گیرد.
مسئول بخش فیزیوتراپی بیمارستان توحید جم گفت:اهمیت ندادن به نحوه صحیح فعالیتهای روزمره و عدم تحرک کافی و مشغول شدن به فعالیتهای طولانی مدت بدون استراحت مواردی است که در بسیاری اوقات باعث آسیب فرد می شود و همچنین اهمیت ندادن به مراجعه منظم و عدم انجام تمرینات مربوطه دچار ناتوانی ها و بدشکلی ها و عدم کارایی اسکلتی و عضلانی می شوند که این  خود فرد را دچار مشکلات اجتماعی و عدم توانایی در انجام کارهای شخصی و شغلی می نماید.
وی  درادامه گفت: حداقل جلساتی که برای هر مراجعه کننده درخواست می شود 10 جلسه است در برخی بیماران به علت آسیب زیاد ,انجام جراحی و ... جلسات بیشتری درخواست می شود. این بخش علاوه بر ارائه خدمات به بیماران سرپایی به بیماران بستری در بخش های مختلف بیمارستان نیز خدمات تخصصی ارائه می دهد که این خدمات شامل مشاوره فیزیوتراپی اندام ها با هدف جلوگیری از عوارض جراحی و بستری ,افزایش ظرفیت بهبود عملکرد تنفسی جلوگیری ازمحدودیت حرکتی و بهبود دامنه حرکتی مفاصل می باشد .

 

قمر قلی خانی

فیزیوتراپی 3
فیزیوتراپی 2
فیزیوتراپی 1

فیزیوتراپی 4

۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۳۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید