سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۳۷

اخبار

برگزاری دوره آموزشی " اصول بایگانی و روشهای نگهداری اسناد" در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

سوپروایزر آموزش و پژوهش از برگزاری دوره آموزشی سه روزه اصول بایگانی و روشهای نگهداری اسناد توسط استاد خادمی انارکی از اساتید مجرب دانشگاه تهران در مرکز شهید بهشتی شهرک توحید خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر ,جواد اکبری با اعلام این خبر گفت: این کلاس با حضور مسئولین و همکاران واحدهای مختلف درمانی و ستادی به مدت 24 ساعت طی سه روز برگزار شد.
 
وی با اشاره به نقش بایگانی و نگهداری اسناد به عنوان مدارک حائز اهمیت در سازمان‌های دولتی و آگاهی بسیاری از مسئولان این واحدها به روش‌های نوین آرشیو گفت: هدف از انجام امور مدیریت اسناد، مراقبت از این امر است که اسناد دولتی به طرزی موثر و با صرفه اقتصادی در دوره ای که دردستگاههای دولتی وجود دارند، مدیریت شوند خواه این اسناد در شکل سنتی (نوشتاری، صوتی، تصویری..) و یا به صورت اسناد الکترونیکی باشند.
 
در این کلاس درمورد موضوعاتی پیرامون ایجاد استانداردها برای کنترل ، نگهداری ، امحاء یا حفاظت از اسناد دولتی, تهیه فهرست اسناد و ارزشیابی (تهیه جداول زمانی نگهداری), نگهداری و امحاء اسناد, بایگانی اسناد, حفاظت و مرمت اسناد, تجهیزات بایگانی و تهیه فهرستها و اندکسهای راهنمای اسناد و بازیافت اسناد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
شایان ذکر است درطی این کلاس ۳ مرحله آزمون کتبی در مورد آموزش مدیریت اسناد از شرکت کنندگان به عمل آمد.
 

 
بایگانی 3

اسناد 2

بایگانی 1

۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۵۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید