سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۰۳
 

اخبار

دیدار کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارک با خانواده معظم شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر

روسا و کارکنان بیمارستان های توحید جم و خلیج فارس خارک جهت دیدار با خانواده معظم شهدا و عرض تبریک ایام دهه مبارک فجر در منزل چند تن از شهیدان بزرگوار اسلام ,حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر,با همکاری امورایثارگران و پایگاه مقاومت بسیج بهداشت ودرمان نفت بوشهر و خارک,دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم و و تنی چند از کارکنان و مسئولین با حضور در منزل خانم زاده کفاش (خواهر شهید ) ضمن تقدیر از زحمات  ایشان یاد آن شهید بزرگوار را گرامی داشتند .
مریم زاده کفاش (خواهر شهید محسن زاده کفاش) با 16 سال سابقه مسئول بخش بستری 2 بیمارستان توحید جم مشغول به خدمت می باشند و برادر ایشان در زمان جنگ تحمیلی منطقه گیلان غرب در سال 1360 در سن 18 سالگی به فیض شهادت نائل آمدند.
همچنین دکتر لشکری رییس بیمارستان خلیج فارس خارک و همراهان نیز با حضور در منزل اقای علی اسماعیلی ، یاد و خاطره برادر شهید ایشان را که در بمباران جزیره خارک به مقام والای شهادت نائل شدند ، گرامی داشتند .
گفتنی است علی اسماعیلی (برادر شهید حسین اسماعیلی) با 35 سال سابقه در واحد تدارکات بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارک مشغول به خدمت می باشند.

خانواده شهید زاده کفاش

دیدار خانواده شهدا 2

 

۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ۲۱:۴۷
تعداد بازدید : ۴,۲۳۷

نظرات بینندگان

الناز
۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
0

سلام لطفا برنامه حضور پزشکان روقراربدید


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید