سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۹

اخبار

دیدار رییس واعضای شورای اسلامی شهر جم با پرستاران

دیدار رییس واعضای شورای اسلامی شهر جم با پرستاران / رییس شورای اسلامی شهر جم :پرستاران مظهر ایثار و مقاومت هستند.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری جم ، رئیس  واعضای شورای اسلامی شهر به همراه معاون شهردار و مسئول حراست شهرداری ، به مناسبت گرامیداشت میلاد اسوه صبر و پایداری، حضرت زینب علیهاالسلام و روز پرستار، به بیمارستان توحید و درمانگاه امیرالمومنین رفتند و از نزدیک با پرستاران دیدار و روز پرستار را به آنان تبریک گفتند.
احمد زایری رییس شورای اسلامی شهر جم، در این دیدار، ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان توحید، از زحمات کلیه پرسنل حوزه بهداشت و درمان شهرستان، تقدیر و تشکر و پرستاران را مظهر عطوفت و ایثار خواند.
رییس شورای اسلامی شهر جم با اشاره به تلاشهای شبانه روزی پرسنل بیمارستانها و سایر مراکز درمانی و علی الخصوص پرستاران، جبران زحمات این قشر ایثارگر را غیر ممکن و اطلاق عنوان «فرشتگان سفید پوش» به پرستاران را به حق دانست.
رئیس شورای اسلامی شهر نیز با تکریم و تمجید نقش بی بدیل پرستاران در طول دوران درمان و بهبودی بیماران، تحمل و از خود گذشتگی این قشر را ستودنی خواند و خاطر نشان کرد: در طی حوادث، از جنگ و بلایای طبیعی گرفته تا بیماریهای واگیر، پزشکان و پرستاران پای ثابت قضیه بوده و برای نجات جان مصدومین حتی از رفاه و سلامت و جان خود نیز گذشته اند.


روز پرستار شورای شهر 2
روز پرستار شورای شهر 1

۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۵۰
تعداد بازدید : ۹۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید