سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۲۴
 

اخبار

یادواره شهید حججی در بیمارستان توحیدجم برگزار گردید

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس,طی مراسمی یادواره شهید حججی درسالن کنفرانس بیمارستان توحید جم برگزار شد.

به  گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر, در این مراسم که با حضور دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم ,جناب سروان باقری فرمانده حوزه کارمندی و کارگری شهید تندگویان ,حجت السلام علیزاده نماینده ولی فقیه عشایر استان فارس و کارکنان بیمارستان برگزار شد, آقای علیزاده مسئول بسیج و امور ایثارگران بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این مراسم به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهید حججی برگزار شده است.
وی گفت: همگی دارای منطق و علاقمند به  گفتگو و ارائه ایده مطابق با استانداردهای روز هستیم وهر ملتی برای اینکه به توسعه برسد باید تلاش‌های زیادی انجام دهد که رزمندگان کشور در جنگ هشت ساله دفاع مقدس حماسه ‌ماندگار خلق کردند و برای حفظ و سربلندی انقلاب در برابر دشمنان مقابله کردند.
در ادامه حجت اسلام و المسلمین علیزاده طی سخنانی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های این دوره پر افتخار انقلاب اسلامی به نسل جوان است. وی همچنین با اشاره به اینکه مهمترین پیام عاشواری حسینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است ، گفت: اگر این دو فریضه بزرگ الهی در جامعه زنده باشد، دین و عزت و شرافت مردم حفظ می‌شود.
در این مراسم دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم به خاطره گویی حضور خود از رشادت های سلحشوران اسلام در جنگ تحمیلی پرداخت که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.همچنین کلیپی به یاد شهید محسن حججی پخش شد.

 

یادواره شهید حججی 4

یادواره شهید حججی 3

یادواره شهید حججی 2  

۵ مهر ۱۳۹۶ ۰۷:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۱۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید