سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۲۴

اخبار

بیش از یک میلیون و 120 هزار خدمت درمانی توسط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر

در حالی که روز به روز نیازهای بهداشتی جامعه افزایش می‌یابد، بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با افتخار اعلام می‌کند که در سال گذشته بیش از یک میلیون و 120 هزار خدمت درمانی را به مردم استان بوشهر ارائه داده است.
به گفته دکتر سعید گران پی؛ رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های صنعت نفت در طول سال ۱۴۰۲،  بیش از یک میلیون و 120 هزار خدمت به بیماران، خدمات درمانی ارائه کرده‌ است.

 
در جزئیات ارائه شده، آمارهای چشمگیری از فعالیت‌های این سازمان آشکار است. در سال گذشته، مراجعه به آزمایشگاه های طبی بیش از 72 هزار پذیرش و 600 هزار تست در آزمایشگاه بیمارستان توحید جم و 13 هزار پذیرش و 104 هزار تست در آزمایشگاه بیمارستان خلیج فارس خارگ صورت گرفته و همچنین  4 هزار و 830 عمل جراحی، 15 هزار و 145 سونوگرافی، 6 هزار و 482 خدمت رادیولوژی، و 4 هزار و 141 سی‌تی‌اسکن انجام شده است. علاوه بر این، تعداد 996 زایمان در بیمارستان‌های تحت پوشش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر ثبت شده است.

 
همچنین، بیش از 120 هزار نفر در سال گذشته به پزشکان متخصص در پلی کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی توحید جم مراجعه کرده‌اند. ارائه 19 هزار و 874 خدمت اورژانسی در بیمارستان‌های توحید جم و بیمارستان صنعت نفت خارگ نیز از دیگر فعالیت‌های مهم این سازمان در سال گذشته بوده است.

 
در پایان، دکتر گران پی از تلاش‌های کارکنان این سازمان در خدمت رسانی به مردم استان بوشهر تقدیر کرده و اعلام کرده است که بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با تمام توان خود به ارتقای کیفیت خدمات و خدمت‌رسانی بهتر به مردم این منطقه متعهد است
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۴
تعداد بازدید : ۶۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید