سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۲

اخبار

به مناسبت هفته بسیج؛

برپایی اردوی جهادی پزشکی در روستای تنگمان و جمال آباد جم

مسئول بسیج جامعه پزشکی جم گفت: به مناسبت هفته بسیج، اردوی یک روزه جهادی پزشکی برپا و بالغ بر251 نفر خدمات رایگان بهداشتی و درمانی دریافت کردند.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر ؛ میلاد رستمی با اشاره به برپایی اردوی جهادی پزشکی در شهرستان جم اظهار داشت: این اردوی یک روزه در دبستان شهید امینی روستای تنگمان و جمال آباد بخش ریز برگزار شد. 
رستمی افزود: این اردوی جهادی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به اهالی محترم روستای تنگمان و جمال آباد برپا شد. 
وی با بیان اینکه در این اردو 251 نفر ویزیت رایگان شدند افزود: متخصصان داخلی، زنان، اطفال، پزشک عمومی، بینایی سنج، ماما، کارشناس تغذیه در این اردوی جهادی بیماران را ویزیت کردند. 
وی خاطر نشان کرد: ایستگاه طرح ملی غربالگری فشارخون و دیابت نیز مستقر بود. 
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی جم با تقدیر از جهادگران عرصه سلامت در برپایی این اردو گفت: بیمارستان توحید جم، شبکه بهداشت شهرستان جم، آموزش و پرورش شهرستان جم، کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم، پایگاه ابوذر غفاری خواجه احمدی، دهیاری و شورای روستای تنگمان و جمال آباد و هلال احمر جم از ارگان هایی بودند که در برپایی این اردوی جهادی همکاری کردند.

 

اردوی جهادی 10
اردوی جهادی 9
اردوی جهادی 8
اردوی جهادی 7
اردوی جهادی 6
اردوی جهادی 5
اردوی جهادی 4
اردوی جهادی 3
اردوی جهادی 2

۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۴۵
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۱۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید