سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۱۳

اخبار

پیام تبریک رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

دکتر سعید گران پی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، متن پیام دکتر سعید گران پی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر به شرح ذیل است:

 بسم االله الرحمن الرحیم

ولادت با سعادت اسوه صبر و استقامت بانوی عشق، حضرت زینب (س) و روز پرستار را به خانواده بزرگ بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر به ویژه  پرستاران پرتلاش تبریک می گویم.

حقیقتاً پرستاری یک شغل ویژه است و ردای مقدسی است که لیاقت آن به هرکسی داده نمی‌شود. هر سرنوشتی که خداوند برای انسان مقدر فرموده، حسب لیاقت‌ها و استعدادهای درونی اوست و هر کسی توفیق انجام هر کاری را به دست نمی‌آورد. پرستاری، ستون فقرات خدمات پزشکی است اگر پرستاری عملکرد صحیحی داشته باشد، بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان حل خواهد شد که این مساله جایگاه مهم و حساس پرستاری را نشان می‌دهد. لازمه تأثیرگذاری بر مردم، خودسازی است و اینکه تلاش کنیم هر کاری که می‌کنیم خالصانه برای رضای خدا باشد.

از همه شما تقاضا دارم با دلسوزی، با مهربانی و با سعه‌صدر با بیماران رفتار کنید و در همه کارهایتان خدا را در نظر داشته باشید.

از زحمات یکایک شما پرستاران گرامی که با تمام وجود و خالصانه به مردم عزیز کشورمان خدمت رسانی می کنید قدردانی می کنم و برای همه شما خوبان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

 

پیام دکتر سعید گران پی به مناسبت روز پرستار

۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۱۲
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۱۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید