سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۰۱
 

اخبار

برگزاری مانور آمادگی واکنش در شرایط اضطراری در پتروشیمی نوری عسلویه

مانور آمادگی واکنش در شرایط اضطراری با همکاری مرکز سلامت کار ابن سینا پتروشیمی و واحدهای ایمنی و آتش نشانی و ... در موقعیت مخازن ذخیره برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، طبق سناریو تنظیم شده، در اثر برخورد صاعقه به مخزن TK-8103 A این مخزن دچار حریق می شود.
طبق سناریوی مانور ،پس از اطلاع به 115 بلافاصله آمبولانس ها همراه با پرستار در محل حادثه مستقر شدند و با حضور نیروهای امدادی در محل حادثه، استراتژی کنترل حادثه تعیین شد و پس از کنترل حریق و جلوگیری از گسترش آن از طریق خنک سازی مخازن مجاور، اقدامات اطفاء حریق و نجات مصدومین مطابق سناریو مانور پیش رفت.
مرکز سلامت کار ابن سینا پتروشیمی با آماده باش پزشکان و پرستاران با تجهیزات کامل به همراه 5 دستگاه آمبولانس ، در این مانور شرکت نمود و به انجام اقدامات امداد و نجات مصدومین پرداخت.
 این مانور تعداد 2 مصدوم تریاژ زرد و یک مصدوم تریاژ قرمز داشت که به درمانگاه برزویه منتقل و تحت مراقبت و مداوا قرار گرفتند.
پس از اعلام پایان مانور، جلسه ارزیابی با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران، واحدهای عملیاتی پتروشیمی نوری و نیروهای امدادی منطقه ای برگزار گردید.

 

مانور پتروشیمی برزویه

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۵۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید