سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۳

اخبار

برپایی میز خدمت و پاسخگویی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، با حضور در سالن اجتماعات شرکت گاز بوشهر و برپایی میز خدمت، با مدیران ارشد شرکت انتقال گاز منطقه ده، شرکت گاز، شرکت پخش و پالایش و پارس شمالی استان بوشهر گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر سعید گران پی در راستای پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات همکاران در جمع مدیران ارشد شرکت انتقال گاز منطقه ده، شرکت گاز، شرکت پخش و پالایش و پارس شمالی استان بوشهر، حضور یافته و گزارشی از روند اصلاحی فرایندهای ارائه خدمات در حوزه های اعزام پزشکی، خدمات اورژانس و سرپایی، تسریع در پرداخت هزینه های درمانی، افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد، که طی چند ماه گذشته انجام شده است را ارائه کرد.

دکتر سعید گران پی گفت: رسیدگی به مشکلات همکاران را همواره به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات همکاران استفاده کنیم.

دکتر گران پی ضمن تایید برخی چالش ها، مهمترین دغدغه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بوشهر را نبود فضای فیزیکی مناسب در قالب یک پلی کلینیک تخصصی دانست. ایشان ابراز امیدواری کردند که با پیگیری ستادی از طریق مدیر عامل محترم سازمان بهداشت و درمان و همچنین همراهی و مساعدت مدیران منطقه ای مشکل فضای فیزیکی بهداشتی درمانی صنعت نفت در این منطقه حساس کشور حل خواهد شد. سامانه ایی شدن خدماتی نظیر تائید نسخ، پرداخت هزینه های درمانی تا پایان امسال از دیگر برنامه های بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر می باشد که دکتر گران پی به آن اشاره کرد.

در ادامه؛ مدیران منطقه ای صنعت نفت ضمن قدردانی از بهبود و تسهیل ارائه خدمات طی چند ماه اخیر در شهر بوشهر به پاره ای از چالش های درمانی کارکنان و خانواده های آنان در شهر بوشهر پرداختند. در پایان شرکت کنندگان ضمن تشکر از برگزاری این نشست با بیان اینکه اولین باری است که یک گردهمایی با این موضوع  مهم در بوشهر برگزار می گردد، خواستار استمرار اینگونه گردهمایی ها با محوریت خرد جمعی و مشارکت در مسیر ارتقاء ارائه خدمات به کارکنان زحمتکش صنعت نفت و خانواده های آنان در شهر بوشهر شدند.

 


میز خدمت بوشهر
میز خدمت بوشهر

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۱۰
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۱۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید