سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۰۰

اخبار

نوبت دهی اینترنتی در پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم راه اندازی شد

مدیر پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم از راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی در بیمارستان توحید جم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر طاهره پروینی اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور خدمات رسانی بهینه به مراجعین و کاهش بار ترافیکی، سیستم نوبت‌دهی اینترنتی درمانگاه تخصصی این بیمارستان راه اندازی شد.

دکتر طاهره پروینی

وی گفت: بیماران می‌توانند از همه نقاط کشور از طریق نوبت دهی اینترنتی بیمارستان توحید جم از طریق آدرس http://nobat.piho.ir به صورت 24 ساعته پزشک و روز ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت نوبت در روز و زمان تعیین‌شده به پذیرش پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم مراجعه نموده و ویزیت شوند.

 دکتر پروینی  افزود: روزانه حدود 600 نفر به درمانگاه‌ تخصصی این بیمارستان مراجعه می‌کنند که با توجه به بار ترافیکی بالا، زمان زیادی از مراجعان تلف می‌شد.

وی تصریح کرد: ‌دلیل بسیاری از نارضایتی‌های مراجعه‌کنندگان، فراهم نبودن امکان نوبت‌دهی اینترنتی بود که با ایجاد این سامانه در کنار نوبت دهی حضوری و تلفنی، بیماران به راحتی می‌توانند نوبت را دریافت و ویزیت شوند.

شایان ذکر است: پیاده سازی سیستم نوبت دهی اینترنتی در درمانگاه های خانواده شهید تند گویان  و پردیس نیز در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم دارای 14 درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شامل درمانگاه گوارش، غدد، نفرولوژی، داخلی، ارولوژیست، اعصاب و روان، رادیولوژیست، قلب و عروق، زنان و زایمان، جراح عمومی، ارتوپد، اطفال، چشم، گوش و حلق و بینی است و سالانه بالغ بر 219 هزار نفر به درمانگاه فوق مراجعه می کنند.

 

 آموزش نوبت دهی اینترنتی

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۲۹
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۲۸,۹۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید