سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۴

اخبار

جلسه هم اندیشی معاونین سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با مسئولین و روسای شرکت های نفتی جزیره خارگ

مسئولان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران در یک نشست هم اندیشی، مسائل و مشکلات و فعالیت های بهداشتی و درمانی صنعت نفت در جزیره خارگ را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی؛ در این نشست سرپرست مدیریت عملیات سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ابراز داشت: همه تلاش‌ها انجام می‌شود تا دستگاه سی تی اسکن تا قبل از سال نو نصب گردد و بزودی پس از اخذ مجوز دانشگاه معاینات دوره‌ای پیمانکاران از سر گرفته می شود. در پایان دکتر محمد علی فلاح مهرجردی خواستار طرح و برنامه ریزی مدونی در مدیریت شرایط اضطرار منطقه در راستای درمان و انتقال مصدومان شد.

در ادامه نشست دکتر محمد نوروزی فرد معاون مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، ضمن مهم توصیف کردن نقش بهداشت و درمان در منطقه خواستار ارتقا سطح خدمات تشخیصی و درمانی از جمله حضور متخصصین و رفع کمبودهای دارویی شد.

در این نشست دکتر سعید گران پی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با بیان اینکه تخصیص یک انبار در بوشهر برای تحویل گیری مسقیم دارو از شرکت‌های پخش و انتقال به خارگ مشکل کمبود دارو حل خواهد شد عنوان کرد با راه اندازی سیستم تله مدیسن نیز می‌توان از ویزیت تخصص های مورد نیاز در دیگر مناطق استفاده نمود و با همکاری شرکت‌های منطقه می توان بر برخی مشکلات از جمله خرید و استقرار آمبولانس دریایی فائق آمد.

 

هم اندیشی خارگ 2

هم اندیشی خارگ 11

هم اندیشی خارگ 14

هم اندیشی خارگ 15
هم اندیشی خارگ 13
هم اندیشی خارگ 12
هم اندیشی خارگ 10
هم اندیشی خارگ 9
هم اندیشی خارگ 8
هم اندیشی خارگ 7
هم اندیشی خارگ 6
هم اندیشی خارگ 5


هم اندیشی خارگ 4
هم اندیشی خارگ 3
هم اندیشی خارگ 1

۴ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۳۲
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید