سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۱

اخبار

نشست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با فرماندار شهرستان بوشهر

نشست مشترک فرماندار شهرستان بوشهر با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان با موضوع بررسی چالشهای بهداشت و درمان، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر سعید گران پی در این نشست به ضرورت  تعامل هر چه بیشتر مسئولین بهداشت و درمان استان بوشهر، جهت ارتقای سطح سلامت منطقه پرداخت و افزود با توجه به زمینه های گسترده همکاری، می‌توانیم چالش‌ها را رفع نماییم و راه را برای خدمت بیشتر و بهتر مردم هموار کنیم.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره به محدودیت های جدی در تامین نیروی متخصص یادآور شد: در تامین نیرو نیازمند حمایت و همراهی ویژه وزارت بهداشت به عنوان متولی تامین نیروی مورد نیاز بیمارستان ها و درمانگاه ها هستیم و امیدواریم با هم افزایی و‌ همگرایی خوب در مجموعه مدیریتی شهرستان بوشهر، این مهم بیش از گذشته، در دستور کار وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار گیرد.
دکتر گران پی با مهم خواندن ارتقای سطح سلامت در منطقه و بخصوص جزیره خارگ، خواستار همکاری بیشتر و تاثیر گزار تر از سوی سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین بیمه در سطح استان شد.
 
فرماندار بوشهر 3
 
در این نشست صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر خواستار همکاری همه ی مجموعه ها، جهت مکان یابی و راه اندازی کلینیک نفت در شهر بوشهر شد و در ادامه افزود هر مجموعه درمانی، از طرف هر ارگان که راه اندازی شود باید خدمات را به تمام اقشار مردم ارائه دهد.
رحیمی در پایان نیز متذکر شد: در جزیره خارگ، هزینه بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی که به‌ صورت‌ سرپایی به بیمارستان مراجعه و درمان می شوند، رایگان شود.

 

فرماندار بوشهر 1

فرماندار بوشهر 2

۳۱ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۱۲
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۳۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید