سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۵

اخبار

استقرار میز خدمت بیمارستان توحید در مصلای جم

به مناسبت گرامیداشت روز پزشک، میز خدمت بیمارستان توحيد جم با حضور تیم مدیریتی بیمارستان در مصلای امام صادق(ع) شهر جم برپا شد.
رئیس بیمارستان توحید جم در سخنانی در حضور نمازگزار، ضمن تبریک فرا رسیدن روز پزشک به جامعه پزشکان، اظهار داشت: پزشکان و کادر درمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر برای حفظ سلامتی مردم و ارتقاء سطح بهداشت در جامعه تلاش می کنند.
دکتر فرهاد باقری افزود: در دوران همه گیری کرونا با تلاش مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و همت پرسنل بخش ایزوله تنفسی بیمارستان، شاهد آمار پایین فوتی ها بودیم و شاخص مرگ و میر ما تنها 0.77 درصد بود که کمتر از شاخص مرگ و میر جهانی بیماری کرونا است.

میز خدمت بیمارستان توحید جم 9

 

باقری با اشاره به تصویب طرح توسعه بیمارستان توحید با اعتبار 186 میلیارد تومان توسط وزارت نفت گفت: در دولت قبل طرح توسعه بیمارستان متوقف شد که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با موافقت وزیر نفت، دستور شروع به کار مجدد این طرح صادر شد.
وی خاطر نشان کرد: بیش از 74 درصد از مراجعین بیمارستان از بیمه های غیر از نفت بوده است و از سال 1400 تاکنون بالغ بر 490 هزار نفر از خدمات بیمارستان توحید جم بهره مند شدند.
باقری از افزایش 34 درصدی عمل های جراحی در بیمارستان توحید جم خبر داد و افزود: فوق تخصص های گوارش بزرگسالان، کلیه و غدد به برنامه های پزشکان کلینک بیمارستان اضافه شده و در کنار ۱۴ متخصص دیگر، به مردم خدمات با تعرفه دولتی ارائه می دهند.
رئیس بیمارستان توحید از راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این دستگاه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان خریداری و پس از تجهیز ساختمان، حداکثر تا ۳ ماه آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر؛ در میز خدمت مصلای جمعه، تیم مدیریتی بیمارستان توحید پاسخگوی سوالات نماگزاران بودند و همچنین ایستگاه سلامت و کنترل فشار و قند خون و آمبولانس اورژانس، قبل از اقامه نماز در مصلی، در محل حاضر و نسبت به ارائه خدمات پزشکی و مشاوره ای اقدام کردند.

 

میز خدمت بیمارستان توحید جم 8

میز خدمت بیمارستان توحید جم 7

میز خدمت بیمارستان توحید جم 6

میز خدمت بیمارستان توحید جم 12

میز خدمت بیمارستان توحید جم 11
میز خدمت بیمارستان توحید جم 10

۲۹ اَمرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۴۴
تعداد بازدید : ۳۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید