سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۹

اخبار

صعود یک گروه از کارکنان جزیره خارک به قله بل در استان فارس

یک گروه از کارکنان جزیره خارگ به قله بل به ارتفاع ٣٩٦٥ متری بلندترین قله استان فارس با یاد شهید محمدرضا حیدری با حمایت بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر و خارگ, هیات کوهنوردی جزیره خارگ پس از استقرار به منظور شکل دهی سازمانی و توجه به ایمنی و سلامتی افراد کوهنورد ضمن نشست با دکتر لشکری رییس بیمارستان  خلیج فارس صنعت نفت خارگ اهداف این هیات را بر شمرد و با تاکید بر سلامت محور بودن برنامه های ورزشی در بعد اموزشی نیاز به همکاری مجموعه بیمارستان دانست.
 دکتر لشکری ضمن استقبال از فعالیت های ورزشی و سلامت ساز قول همکاری با هیات کوهنوردی را دادند ، لذا در طَی حدود یکسال فعالیت این هیات همکاران بیمارستانی به تبع تخصص خود برای کوهنوردان در ورزش کوهپیمایی برنامه های اموزشی مختلفی در حین صعود برگزار کرند.
لازم به ذکر است تجهیزات پزشکی در حد معمول به منظور مواجهه با برخی مصدومیت ها از طرف بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ به این هیات اهدا شد.
همکاران فعال در موضوع اموزش برای افراد کوهپیما به این ترتیب می باشند اقایان هوشنگ عبدالله زاده (کارشناس تغذیه)، محمدرضا ایمنی (فیزیوتراپ)، حمید محسنی زاده (اتاق عمل)، محمد قاسم بیاتی (پرستار)، مزدک خضری(پرستار) ، سرکار خانم کاکاوند(HSE )

کوهوردی خارگ 4
کوهوردی خارگ 3
کوهوردی خارگ 2
کوهوردی خارگ 1  

۱۳ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۹
تعداد بازدید : ۲,۲۹۲

نظرات بینندگان

مهدی محمدشاهی
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
5
0
0

درود بر شما- عالی و بیست هستید، همتتان ارج نهادنی است.


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید