سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۵

اخبار

برگزاری اردوی یک روزه جهادی پزشکی با حضور متخصصان بیمارستان توحید در دهستان کوری جم

جانشین کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم خبر داد: اردوی یک روزه جهادی پزشکی در دهستان کوری شهرستان جم برگزار شد.

جانشین کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم گفت: اردوی  جهادی پزشکی یک روزه با همکاری بیمارستان توحید و شبکه بهداشت جم در دهستان کوری حیاتی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، میلاد رستمی اظهار داشت: این اردوی یک روزه با هدف برخورداری مردم دهستان بزرگ کوری حیاتی از خدمات تخصصی حوزه سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت فجر روستای کوری حیاتی برگزار شد.

رستمی افزود: در این اردو گروهی از متخصصین بیمارستان توحید، پزشکان و پرستاران حوزه سلامت در یک شیفت به مراجعه کنندگان خدمات رایگان درمانی ارائه کردند.

وی تصریح کرد: متخصص زنان، داخلی، اطفال، طب اورژانس، پزشک عمومی و بینایی سنج در این اردوی یک روزه حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این اردو 130 نفر ویزیت و خدمات درمانی دریافت کردند گفت: تعداد 18 ویزیت متخصص اطفال، 23 ویزیت متخصص داخلی، 20 ویزیت متخصص زنان و 24 پزشک عمومی و 45 نیز بینایی‌سنجی انجام گرفت و اقلام دارویی نیز به‌صورت رایگان به مراجعین داده شد.

وی خاطر نشان کرد: پزشک طب اورژانس نیز با حضور در روستاهای دهستان کوری، بیماران ناتوان حرکتی و بستری در منزل را ویزیت کرد.

رستمی افزود: این اردوی جهادی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی جم و با همکاری بیمارستان توحید، شبکه بهداشت و درمان جم، ناحیه مقاومت سپاه حضرت عباس (ع) جم ، هلال احمر و پایگاه بسیج ابوذر غفاری خواجه احمدی، دهیاری و شورای اسلامی کوری حیاتی برگزار شد.

جانشین کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اردوهای جهادی پزشکی در قالب برنامه‌های یک روزه در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهرستان، به‌صورت مدون و مستمر اجرا خواهد شد.

اردوی جهادی  1

اردوی جهادی  13


اردوی جهادی  12
اردوی جهادی  11
اردوی جهادی  9
اردوی جهادی  8
اردوی جهادی  7
اردوی جهادی  6
اردوی جهادی  5

اردوی جهادی  3


۱ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۸
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید