سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۹

اخبار

مشاور اجتماعی مدیر عامل شرکت ملی گاز در جم:

خرد و همکاری جمعی، لازمه توسعه خدمات در حوزه مسئولیت های اجتماعی/محدودیتی در تامین اعتبار تجهیزات درمانی نداریم

رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز ایران گفت: در موضوع تامین مالی تجهیزات درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت محدودیتی نداریم و حمایت لازم را در این زمینه انجام می دهیم.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ سید حسن عباسی در سفر به شهرستان جم و بازدید از بیمارستان توحید جم در نشست با مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و مسئولان محلی اظهار داشت: مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت در بحران کرونا، جهادگونه جانفشانی کردند که نشان از دلسوزی و مسئولیت پذیری این قشر عزیز دارد.
وی با اشاره به برخی چالش های حوزه درمان در مجموعه صنعت و‌ محیط پیرامون تصریح کرد: بهداشت و درمان رکن اساسی در مسئولیت های اجتماعی نفت است و همه ما در یک کشتی و همراه مردم هستیم. باید تلاش کنیم با همفکری و همکاری همه جانبه، خدمات شایسته ای را به ذی نفعان ارائه کنیم.
عباسی یکی از معضلات جدی در خدمات رسانی و جلب رضایت حداکثری مردم و مجموعه کارکنان صنعت نفت را پروژه های نیمه تمام دانست و افزود: برخی پروژه های گران و زمان بر، بخش عمده بودجه و اعتبارات را می بلعد و به دلیل زمانبر شدن، سبب خستگی مردم و نارضایتی ها می شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز به شدت نیازمند خرد و کار جمعی هستیم تا بتوانیم نواقص و کمبودها در حوزه مسئولیت های اجتماعی، به ویژه درمان را رفع کنیم تا امید و‌رضایتمندی ها افزایش یابد.
مشاور اجتماعی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران ضمن ابلاغ پیام مدیرعامل شرکت ملی گاز مبنی بر قدردانی از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر کادر درمان اضافه کرد: خوشبختانه با نگاه سازنده و مثبت مقام عالی وزارت و مدیر عامل شرکت ملی گاز، محدودیتی در تامین اعتبار تجهیزات بهداشتی درمانی با تایید کمیته CSR نداریم و اعتبار مورد نیاز در اولویت، تامین و پرداخت می شود

 

جلسه با مسئولین شهرستان جم 17
جلسه با مسئولین شهرستان جم 13

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۳۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید